![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 26-11-2012
Şehir: kastamonu
Mesajlar: 2
|
ilginize teşekkürler..bende bu işe ticari olarak başlamak niyetindeyim ama önce ufaktan birkaç deneme yapmak istiyorum.birkaç hoopsiyi internetten sipariş edip sürgünlerini aşı olarak kullanıcam fakat altlıkları nasıl edinebilirim? bu işi yapabileceğim 2 yer var, zonguldak ve kastamonu. ama forumdaki yazılara bakarsak yükseklik nedeniyle kastamonu daha avantajlı gibi duruyor.. Son olarak diyelimki 3-5 yıl sonra ağaçlar istenilen boya ulaştı, satış konusunu nasıl hallediyorsunuz? Kamuda çalışan biri olarak biliyorumki ihalelere girip bunu satmak için baya bi şirket kurmak gerekli..piyasaya satış internette yazıldığı kadar kolay oluyormu? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 23-05-2007
Şehir: Ankara,Çayyolu
Mesajlar: 30
|
Sayın darthvader siz önce kalem alacağınız ağaçları alın,onları kalem alacağınız büyüklüğe getirin,seranızı kurun aşılarınızı yapın fidanlarınızı büyütün illaki bir şekilde satarsınız.Satamadığınız fidanlarınız bir sonra ki yılda daha da kıymetlenecektir.Yeter ki yetiştirin. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-05-2006
Şehir: MANİSA/ SALİHLİ / Yeniköy
Mesajlar: 280
|
Mavi ladinlerin en güzel göründüğü mevsim Mayıs-Haziran yeni sürgün zamanı , sırası ile 2013 yılı oldenburg aşıları , 2-3 yıllık aşılı hoopsi ve oldenburglar , repikaj aşılı mavi ladin , ve repikaj tohumdan üretim mavi ladinler |
|
|
|
![]() |
|
|