![]() |
|
|
|
#6 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 01-01-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 6
|
Vildan hanım çok güzel fotoğraflar çekmişsiniz. Merak ettiğim birşey var. Tean'ı Karamandere'de biliyordum. Karacaköyde devamı mı var acaba. |
|
|
|
|
|