![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Sn. murvet hocam, yine birbirinden harika fotoğraflar sunmuşsunuz. 1421 no.lu mesajda'ki çiçeğin olağanüstü bir maviliği var. Çok tatlı bir renk. Bahçemin duvarlarını bu renge boyayasım geldi ama bu rengi bulabilmem çok zor. 1420'de ve önce'ki sayfada ki örnekler'de görülen, kaya-çiçek kombinasyonları da çok çekici. Taşlar bir başka güzel, çiçekler ayrı bir güzel. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Merhaba sayın ayazkentli Kaya bahçelerinde bulunan bitkileri fotoğraflamak inanılmaz güzel ve çok fazla ayrıntı var. İstanbul Üniversitesi Fen Fakültesi Alfred Heilbronn Botanik Bahçesi ![]() Bahar çiçekleri ![]() Bahar çiçekleri |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|