![]() |
|
|
|||||||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-10-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,796
|
A, çok şaşırdım.......! Ben de ayakkabılardaki (çocukluğumda çok modaydı) mantarı hep merak etmiştim, neden yapılıyor diye. Bir ağacın kabuğundan elde edildiği hiç aklıma gelmezdi......! Şimdi size hocam demekte haksız mıyız.......?! |
|
|
|
|
|