![]() |
|
|
|||||||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-06-2010
Şehir: Kütahya
Mesajlar: 2,536
|
Yere döktükleriniz asfalt mı beton mu anlayamadım? Ben böyle doğal yerlerde asvalt görüntüsünü sevmiyorum. Ama siz daha iyisini biliyorsunuz nede olsa. Benimkisi sadece görüş açısı. |
|
|
|
|
|