![]() |
|
|
|||||||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Merhaba Bugün hava bahar havası gibi çok güzeldi..! Yağmurlu, çamurlu ve kasvetli havalardan içimiz sıkılmıştı. İ.Ü Botanik bahçesine uğradım biraz bahçenin enerji veren havasını teneffüs ettim. Sizlerle paylaşıyorum..! ![]() İ.Ü Botanik bahçesi |
|
|
|
|
|