agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Ağaçlar > Geniş Yapraklı Ağaçlar
(https)




Beğeni Düzeni115Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 30-04-2014, 20:26   #1
Ağaçsever
 
avtonoz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-05-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 54
Galeri: 2
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi baharipek Mesajı Göster
herkese merhaba,bahçede yetiştirmek için en uygun,çiçekleri demlenip içilebilen, hoş kokulu ıhlamur türü hangisidir acaba?sanırım gümüşi ıhlamur değil ama diğer türler arasında karasız kaldım.bu arada manisa salihlide oturuyorum..
Aradığınız tür "küçük yapraklı ıhlamur" dur. Aroması yüksek ve kaliteli çiçeklere sahiptir. Tilia cordata

avtonoz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-12-2014, 15:47   #2
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 19-12-2014
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 1
Ihlamur ağacı verimi

Merhaba Arkadaşlar,
Sitede yeniyim. Öncelikle bilgi veren, yazı yazan herkese teşekkür ediyorum, faydalandım ve zevkle okudum.

Benim sorum, yetişkin bir ıhlamur ağacının ıhlamur çiçeği/yaprağı ne kadardır, kaç kg'dır? Bunun birimi dekar olarak mı verilir, ağaç başı verilir?

Alasu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 30-08-2015, 22:18   #3
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 20-10-2013
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 3
Öncelikle, böyle güzel bir forum ortamı sunan herkese çok teşekkür ederim. İstanbul'da küçücük bir bahçemiz var. Ben de kapının önüne Tilia Tomentosa denen Gümüşi Ihlamur ektim. Fidanlıkta alırken üzerinde bol bol çiçekleri vardı ve 1,5 metre boyundaydı. Büyük bir hevesle ertesi yılı bekledim. Çiçek miçek açmadığı gibi boyu hiç uzamadı. 2011 yılında ektiğim ıhlamur hala ne uzuyor ne de çiçek açıyor. Yazları her 4-5 günde bir suluyorum, suni gübre atıyorum; ama bana mısın demiyor. ilkbaharla birlikte yaprak açıyor temmuz ortasında veya sonunda tüm yaprakları sararıp soluyor. Onu çok seviyorum ve boylanmasını, çiçek açmasını çok istiyorum; ama olmuyor. Sorum şöyle; bir yerde yanlış mı yapıyorum? veya 3-5 yıl daha beklemeli, sabırlı mı olmalıyım? İsterseniz resmini de buraya koyarım. Çok üzülüyorum. Yanıtlar ve yardımcı olursanız memnun olurum.

Tarık Kılıç Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-09-2016, 17:00   #4
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 19-08-2014
Şehir: istanblu
Mesajlar: 7
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi avtonoz Mesajı Göster
Aradığınız tür "küçük yapraklı ıhlamur" dur. Aroması yüksek ve kaliteli çiçeklere sahiptir. Tilia cordata
Merhaba forum sakinleri,

tüm yaz boyunca Ihlamurun "Tilia Cordata" cinsini satın almaya uğraştım. Ama satış yapan sitelerin stoklarında yokmuş. İnternetten tohum siparişi geçtim, ektim ama filizlendirmeyi başaramadım(forumda tüm yazılanları okudum, kendimce uyguladım ama nafile)
Hala elimde 5 tohum var. Ama cesaret edemiyorum ekmeye. Ben filizlendiririm diyen biri varsa, göndereyim. Bana bir tanesini göndersin fitim, bir filiz de yeter...

Bir ricam var, siz güzide insanlardan.

İstanbul'da Çevresinde, yöresinde, bahçesinde Tilia cordata cinsi ıhlamur olan biri bana haber verebilir mi? Atlar gelirim. Kitlendim.

Alt sürgünlerden kendime bir fidan yetiştirmek istiyorum.

Banan Tilia Cordata'yı şu şekilde temin edebilirsiniz şeklinde alternatif yol gösteren olursa, çok sevinirim.

Sevgiler, saygılar.

yatutarsa Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 00:04.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026