![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
|
Şükran Hanım Ballıkayalar'da kanyonun bittiği yerde kapalı yeri de olan şirin bir tesis var. Dere kenarı,küçük şelaleler,ördekler,kahvaltıdan sonra hafif bir yürüyüş.Oğlun ve eşinle güzel bir haftasonu geçireceğine eminim.Havalar güzelken,birde Yuvacık'a gitmeni öneririm.Yine dere kenarında ama ille Karaaslan tesislerinde şömine başında ,mıhlama,fırında kaşarlı ekmek eşliğinde kahvaltı ve ardından tabii yürüyüş..Yalnız bunlar lüks değil şirin küçük tesisler. Alıntı:
![]() ![]() Düzenleyen aybala : 23-11-2006 saat 10:40 Neden: fotoğraflar görünür hale getirildi... |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Fotoğraf arşiviniz gerçekten çok geniş. Her konuya bir fotoğraf var ![]() Vallahi muhlamayada bayılırım. Karadenizli olupta muhlamayı sevmeyen yoktur herhalde. Şimdi eşime hafta sonu planı için ,ağaçlar neti takip et demem kaldı. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-09-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 3,592
|
Sevgili Şükran oğlanı bana ver ben onu Yalakdere ye götüreyim orada kudursun. Afyonlular sert olur ona göre ) Şu Muhlama ya aşıkm olmayan varmı acaba? En iyisini ben yaparım )) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
|
O halde arkadaşlarım muhlama yerken çekilmiş fotoğrafları gönderemeyeceğimden,imkansızlıklar içinde misafir ağırlamayı anlatan bir Karadeniz türküsü sizlere;(Modern Folk Üçlüsü de söylemişti çoooook önce) Yağmur Öncesi(dudilli) Enişte gel içeri Ev daracık oda yok Bir mıhlama yapardım Tava delik yağ da yok Ağuz yoğuramadım Lahana vuramadım Balığa çıkamadım Taka batık av da yok Bu yıl olmadı fındık Asmada kaldı koruk Karamişe fit olduk Çok aradım dağda yok Talihin yok enişte Evde bir şey yok işte Gel bir Horon tepelim Kemençede yay da yok |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-09-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 3,592
|
Vildan Hanım Ankara da lise de okurken Modern Folk Üçlüsü bizim uygulama derslerimize gelirlerdi. Son yıl Beste ve güfte İsa Coşkuner e ait olan bir çalışma ile Liselerarası yarışmaya katılıp birinci olmuştuk. Hala arada sırada eski mezunlar ve onlar biraraya gelip eski günleri anarız. Ve ben hala onlardan etkilenip gitar çalmaya uğraşırım. Harikasınız |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|