![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-02-2011
Şehir: Almanya
Mesajlar: 152
|
bu asi meseleside bugün gittigim ciceknin söyledigi birseydi,ziraat tohumu aldim iyisinden dedigimde onlar olmazlar asi lazim dedi,simdi burda sizlerede danismak istiyorum ben uzun salatalik tohumu aldim tabletlere ektim suanda 4-5 cm civarindalar...bunlari oldugu gibi birakayim kendi gibi büyüsünmü yoksa asimi lazim..ama zaten bu salatalik tohumu asi niye istesin diyede düsünüyorum acikcasi? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
) |
|
|
|
|
![]() |
|
|