![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
70" ve #74 mesajlardaki resimlere tarihlere bakarsanız ve bu gün çektiğim resimde de görebileceğiniz gibi Acerlerin pek hızlı büyemediğini görürsünüz. Belki de ben beceremiyorum ![]() Zaman içersinde neler yaptığımı kısaca geçeyim ![]() Bardak saksının altını açıp daha büyük bir saksı içine torf perlit ve pomzayı karıştırarak ektim. İçeride tohumdan filizlenen bu Acer'i dışarı çıkarmak için pencerenin yanına koyup pencereyi acarak dış ortama hazırlama çalışmaları yaptım ![]() Ortam hazırlığını yaparken fazla rüzgarın etkisi ile savrulan perde fidemi kırmış ( Perdenin savrulmasını hesaba kattığımı sanıyordum ) fakat incecik bir zar bağlantısının onu kopartmadığını görünce "bir umut" dedim ve hiç ellemeden beklemeye başladım.Sabreden derviş muradına ermiş ![]() Bir aydan fazla bir zamandır da dışarıda duruyor. Gelişimini hızlandırmak için fikri olan? (Eylülden sonra mı? dediğinizi duyar gibiyim )İşte son resimleri ![]() ![]() |
|
|
|
|
|