![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 16-04-2007
Şehir: Ankara
Mesajlar: 7
|
ben o siyah torbalardan çok aradım... ismini bilmiyodum polietilen diyince çok özel bi torba gibi gelmişti. ankarada tüm süpermarketlere baktım bulamadım. sanırım yetiştiricilerden, seralardan almam gerekecek. ankarada bu poşetlerden alabileceğim yer varmı... bide bu poşetlerden fazla su tahliyesi nasıl oluyor? alırsam onlarıda mı delmeliyim.bide bildiğimiz plastik bardaklara diksem her bir tohumu. delikte delsem olmazmı? elimde daha tohum var... Todor arkadaşım ilgilendiğin ve bilgi verdiğin için teşekkür ederim... |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaçsever
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Ben bildiğiniz plastik bardakları (Hassoman'ın dediği strafor bardakları ile aynı şey galiba) kullandım.Diplerini de başka bir forumda belirttiğim gibi tealigt mum ile yakarak küçük bir delik açtım.Bence bu bardakları kullanmak oldukça kolay,pratik ve maliyeti az.Ama isterseniz Ankara'da yeni açılan Praktiker de tohum çimleme için gerekli olan ismini bilmediğim ??? çimlendirme tepsisi??? 14 ya da 17 YTL idi.Hemen tohumların bulunduğu yerin yanında ki en alt rafta satışa sunulmuşlar.Bu tepside alınıp kullanılabilir tabi kararı size kalmış benden söylemesi. |
|
|
|
![]() |
|
|