agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Fidan ve Fide, Bitki Üretim (Tohum Çimlenme/Çelik/Aşı)
(https)




Beğeni Düzeni79Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 24-08-2007, 15:52   #11
Ağaç Dostu
 
şükran ünal's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-07-2007
Şehir: Ankara
Mesajlar: 432
Galeri: 8
Sevgili Limon bu sizdeki yasemin türü Ankara' da olur mu acaba. biz daha önce İzmir-Özdere deki kampımızdaki seradan parası ile diğer yaseminden getirmiştik iki sene sonra kışa dayanamadı.bu türün sanki dayanıklı olduğu yönünde Sayın Murat Pilevneli' nin sitesinden bilgi okumuştum.yanılıyor muyum.eğer dayanıklıysa ve zor olmazsa bende bir sap istesem çok mu olurum zaten sizin bahçeniz beni mest ediyor.kesin tespit edip gizli saklı da olsa bahçeyi ajanlar gibi gözetleyeceğim ..Hani siz oldu ki izin vermezseniz diye Şayet izin verirsenizde bu yasemin in yanında bir poz resim bari çektiririm... Fakat bu arada benim gibi tohumdu fideydi isteyen arkadaşlarında bir şeyler yapma zamanı geliyor .hani hep istemek olmuyor,ben forumda ki bir arkadaştan birşey isterken utanır oldum.Sevgi ve saygılar..

şükran ünal Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 03:45.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026