![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-12-2008
Şehir: antalya
Mesajlar: 3,093
|
Sn.alone35; Fide tercihiniz bu doğrultuda olursa iyi olur.(fidelikten alınan fidelerdir.anaç dikip daha sonra hiç meyve alınmadan kollardan(stolonlar)aldığımız fidelerdir.) Sevgiler |
|
|
|
|
|