![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-03-2016
Şehir: Antalya
Mesajlar: 237
|
Alıntı:
Guzmanyaniz çiçek açmıyor diye üzülmeyin, herşeyin bir kolayı var... GUZMANYAYA çiçek açtırmak için yaprakların çıktığı nokta olan göbeğine biraz karpit konulmalıdır. Kısa sürede çiçek açarlar. . Herkese bol çiçekli güzel günler dilerim. SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-03-2016
Şehir: Antalya
Mesajlar: 237
|
Alıntı:
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Düzenleyen Gardenias : 29-03-2016 saat 21:52 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 23-01-2017
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 1
|
Arkadaşlar merhaba, Aşağıda evimdeki Guzmania çiçeğinin fotoğraflarını görebilirsiniz. Bu anadan bir adet yavruyu keserek küçük bir saksıda yetiştiriyorum ancak ananın çiçeği kurumuş durumda. Çiçeğin bulunduğu ana dal da kurumuş durumda. Bu durumda bu Guzmania çiçeği için ne yapılmalı? Kesilmesine dair söylemler okudum, tam olarak neresinden kesilmeli? Yardımcı olur musunuz? |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderatör
Giriş Tarihi: 30-05-2008
Şehir: Sakarya
Mesajlar: 1,156
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| guzmania, ostara |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|