02-06-2008, 19:32
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-08-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 2,013
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi fevziye
Arkadaşlar merhaba, iki gündür siteye giremiyordum, (çünkü burada değildim). Şimdi baktım episcia isteyen arkadaşlarım varmış. İsteyen arkadaşlarım özele yazarlarsa gönderebilirim. Sevgiler.
|
Hoşgeldiniz Fevziye hanım..
Şimdi gördüm sizin de episcia gönderebileceğinizi..Bir kök de sizden alsam yüzsüz damgası yiyerek kınanmak suretiyle siteden atılır mıyım? 
İstiyorum ki tutsun,tutsun,tutsun..
|
|
|