![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-04-2009
Şehir: manisa
Mesajlar: 419
|
Merhaba sevda271 elinizdeki guzel cicek fittonia degil hypoestestir. senelik bir bitkidir. tohumlarindan cok rahat sonraki seneye cimlendirebilirsiniz. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 10-01-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 58
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-05-2010
Şehir: İstanbul-Çekmeköy
Mesajlar: 427
|
Perşembe günü Bauhaus' a gittim. Fitonyaları görünce çok sevindim. bir süredir almak istiyordum çünkü. Yıllar önce minicik bir tane gelmişti hediye olarak ama o zamanlar huyunu bilmediğimden ölmüştü. Forumda gördükçe ben de yeniden heves ettim. Enfes yapraklar. Bauhasu' da 2.50 TL ye satılıyor. Yavruağzımsı pembe olandan çoktu. Birkaç tane koyu pembe kalmıştı hatta sonradan fark ettim. Açık pembeli beyazlı olandan 3-4 tane vardı ama sağlıklı görünmedi almadım. Diğer renklerini de gördükçe alacağım. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|