![]() |
|
|
|
#12 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 17-03-2015
Şehir: Aksaray
Mesajlar: 36
|
arapsaçımız
Bu da bizimki eşime anneler gününde hediye geldi.Salonda duruyor ve çok hızlı büyüyor.Yeni saksıya almayı düşünüyorum ama tam olarak nasıl yapacağımı bilmiyorum.Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum...![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|