![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 02-01-2011
Şehir: ANTALYA
Mesajlar: 50
|
Sevgili arkadaşlar bir sorum olaacak, havai köklendirme yaptıgım difim çok başarılı oldu kökleri büyüdü artık ssaksıya almak istiyorum ama şimdi olurmu mevsim uygunmu, eylül, ekimi, beklemelimiyim. daha önce deneyen arkadaşlar lütfen yardım edin. |
|
|
|
|
|