07-08-2007, 16:32
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-05-2007
Şehir: BURSA
Mesajlar: 844
|
Merakla bekliyorum çünkü artık yaşasın sayın Sebahattin bey sayesinde benimde var ve bakımını öğrenmek istiyorum.Sizinkiler hala aynı saksıdalarmı yoksa yerini değiştirdinizmi?
|
|
|