agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras)
(https)




Beğeni Düzeni84Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 17-05-2019, 12:52   #1
Ağaç Dostu
 
kokett's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-05-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 207


Merhaba,
İş yerimizde bulunan krotonun yapraklarının yapış yapış olduğunu farkettik bugün. Silmeye çalıştık ancak düzelmedi. Bilginiz var mı?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Mesut Temiz beğendi.
kokett Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-05-2019, 09:33   #2
Moderatör
 
Mesut Temiz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 30-05-2008
Şehir: Sakarya
Mesajlar: 1,156
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi kokett Mesajı Göster


Merhaba,
İş yerimizde bulunan krotonun yapraklarının yapış yapış olduğunu farkettik bugün. Silmeye çalıştık ancak düzelmedi. Bilginiz var mı?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bitki bitleri yol açıyor o yapışkan salgıya.. Bir miktar arap sabununu su içinde karıştırarak çözün... Bunu fısfısla yaprakların üzerine, altına ve bütün dallar ve gövdeye püskürtün ve yaprakların üzerini ve altını süngerle nazikçe temizleyin... Ardından yeniden arap sabunly karışımdan bitkinin yer yerine püskürtün... Bu işlemi 2-3 gün arayla birkaç kez tekrarlayın...

Mesut Temiz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-05-2019, 18:23   #3
Ağaç Dostu
 
kokett's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-05-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 207
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Mesut Temiz Mesajı Göster
Bitki bitleri yol açıyor o yapışkan salgıya.. Bir miktar arap sabununu su içinde karıştırarak çözün... Bunu fısfısla yaprakların üzerine, altına ve bütün dallar ve gövdeye püskürtün ve yaprakların üzerini ve altını süngerle nazikçe temizleyin... Ardından yeniden arap sabunly karışımdan bitkinin yer yerine püskürtün... Bu işlemi 2-3 gün arayla birkaç kez tekrarlayın...


Mesut bey ben de öyle düşündüm ama ortalıkta bit böcek göremeyince şüpheye düştüm. Arap sabununu yarın iş yerime götürüp deneyeceğim. Umarım bitkiye zarar gelmeden çözeriz. Teşekkürler.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Mesut Temiz beğendi.
kokett Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 14:21.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026