![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 02-03-2010
Şehir: Karabük
Mesajlar: 3
|
iyi ama niye kimse bu çiçeğin soğanına değinmiyor,nereden ,nasıl tedarik edebiliriz.satıcısı varsa alıp bizde yetiştirelim.ben brezilya kökenli sıtelerde çok değerlilrrini buldum(jumbo boyları ve karışık renk) ama amerika dışına göndermediklerini yazmışlar.başkada biryerde bulamadım,türkiyede.inanın çıdıracak gibi oldum.yani,parasıyla bile bulamıyorsunuz.eğer bu çiçeğin türkiyede satıldığı yeri bilen varsa,lütfen yazsın da artık alabileyim yani artık,öf be,yani.aaa. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Sn caladium Ben, gecen yıl soğanını Amerikadan getirtmiştim. Çok güzel gelişirken, hatalı bakım sonucu kaybettim. Bu yıl yeniden getirttim ve diktim. Bu kez öldürmezsem, yavru verdiğinde size gönderebilirim. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 02-03-2010
Şehir: Karabük
Mesajlar: 3
|
sn.cemo.
Alıntı:
sn.cemo. Siz galiba bir meleksiniz,eğer öylebir şey yaparsanız,beni çok mutlu edersiniz |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|