![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-03-2010
Şehir: manisa
Mesajlar: 154
|
Teşekkürler. Şimdilik gövde sağlam su püskürtme olayını bende yapayım benim küpem terasta açık alanda duruyor tesasın sadece üzeri kapalı gölgede aslında ama havalar çok sıcak... İnşallah kurtarırım. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|