![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 08-06-2008
Şehir: İST
Mesajlar: 13
|
benim iki tane küpe çiçeğim vardı . acaba köklendirmek için yanlış zaman mı seçtim iki tane kök yaptım ikisi de soldu. pazardan 50 kuruşa aldıklarım solmadılar? sanıyorum küpeli çiçeği çok narin ve bakımı zor |
|
|
|
|
|