![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-07-2011
Şehir: kdz ereğli
Mesajlar: 1,330
|
Bu bitkiyi filizden üretim yapacaksanız ektiğiniz filizleri çok derine ekmeyin.Derine ekmekten hoşlanmıyor.Yapraklarına da el sürülmesi bozulmaya ve yaprakların kuruyup dökülmesine yol açıyor.Nemli ortam seviyor,yapraklarına su püskürtülmesi en sevdiği şey. |
|
|
|
![]() |
|
|