![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-07-2006
Şehir: Karabük
Mesajlar: 4,526
|
Salata yapar yeriz.Hem budanmış olur. )Destek yapmanız gerekiyor.Dikkat edin Boğumdan kırılabilir. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Benimkinden de çok yaprak çıktı bir tanesi sağlamdı (arada kaynamış oda) onuda bardağa suya koydum , belki çoğaltabilirim. Saygılar. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Bugün güzelce destekledim Sevgili Elfogi.. Qxyl, Senin Gloxinian da çok güzel görünüyor.. Artık açtığında da resmini koyarsın gözlerimiz bayram eder.. ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|