![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Maşallah, maşallah... Benimki de yapraklarını taşıyamıyor.. Marul gibi yaprakları var.. Ve tabii üzerinde tomurcukları.. Sevgili Arb73, senin Gloxinia nasıl? Tomurcuk yaptı mı? Merak ediyorum seninkinin rengini de.. ![]() |
|
|
|
|
|