agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras)
(https)




Beğeni Düzeni63Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 26-06-2008, 15:21   #1
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 05-06-2007
Şehir: KONYA
Mesajlar: 1,634
Galeri: 171
Tubay çok sağol. Ben yeni su püskürttüm ve poşet bağlamıştım saksıya sizin dediğinizi yapacağım. Direkt güneşemi koymalıyım. Sadece saksı değişiminden oldu. Böceklenme söz konusu değil. Değiştirirken çok canlıydı.

justice beğendi.
özlem11 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-06-2008, 16:58   #2
Yeni Üye
 
tugrulS's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-10-2007
Şehir: ızmır
Mesajlar: 27
Cemal bey tohumundan veya çeliklerinden üretebilirsiniz çok fazla bakım arayan agaccıklar degiller bu sıcaklarda güneşin alnına istiflemeyin yeter çünkü çiçeklerini güneş kavuru verir çiçek tutmayınca malumunuz meyvada tutmaz agustosta fiskiye tarzı sulama yapmayın meyvanın olgunlaşdıgı dönem yoksa meyvacıkları çatlama yapar iyi çalışmalar..

tugrulS Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 12:17.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026