![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Tubay çok sağol. Ben yeni su püskürttüm ve poşet bağlamıştım saksıya sizin dediğinizi yapacağım. Direkt güneşemi koymalıyım. Sadece saksı değişiminden oldu. Böceklenme söz konusu değil. Değiştirirken çok canlıydı. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 28-10-2007
Şehir: ızmır
Mesajlar: 27
|
Cemal bey tohumundan veya çeliklerinden üretebilirsiniz çok fazla bakım arayan agaccıklar degiller bu sıcaklarda güneşin alnına istiflemeyin yeter çünkü çiçeklerini güneş kavuru verir çiçek tutmayınca malumunuz meyvada tutmaz agustosta fiskiye tarzı sulama yapmayın meyvanın olgunlaşdıgı dönem yoksa meyvacıkları çatlama yapar iyi çalışmalar.. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|