![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-04-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 199
|
Yan yana olmus .bu sistemlerde zorluk yasarsiniz. Kolay gelsin iyi hasatlar |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 17-05-2010
Şehir: Kütahya
Mesajlar: 80
|
Evet salatalık yapraklarım iki avuç genişliğe ulaştı ve biberleri bastırdı. Sonradan farkettim ama iş işten geçti artık |
|
|
|
![]() |
|
|