![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Valla bekliyoruz... Şimdi çiçeklendiler... Ama bahçemdeki domatlarda zaten çiçekteler.. Ama bence güneş eksikliği geriliğin nedeni... HESAPLAMA YAPMADIM ama tahminim5-6 saatlik güneş yetersiz geliyor... AMA SABIRLA BEKLEYECEĞİZ. EN AZINDAN SİSTEMİM ÇALIŞIYOR... |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|