![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Boruyu bir kovanın içine oturtup kovayı ve borunun dip kısmını dereden toplayıp yıkadığımız taşlarla doldurduk. Böylece boru sabitlendi. Sonra da plastik bardakların dip kısımlarını keserek çilekleri bardaklara yerleştirdik. Her çileği yerleştirmemizden sonra borunun içine doldurduğumuz toprağı suladık. Böylece toprak sıkılaştı. Sulama için herhangi bir düzenek yapmadık. Üstten dökerek veya damlatarak sulayacağız. Olursa... Toplam 16 çilek fidesi ektik. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-11-2008
Şehir: Konya
Mesajlar: 731
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 22-09-2007
Şehir: BURHANİYE/BALIKESİR
Mesajlar: 2
|
selam yapmış oldunuz cılek ağacını beyendım en kısa surede yapıp resımlerı sızınle paylaşıcam hayırlı calışmalar |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 03-12-2009
Şehir: adana
Mesajlar: 19
|
Bu sistemmi yoksa katlı sistem mi serada çilek için uygun olur akın Bey iananın profil serasının devam resimlerini bekliyorum... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-12-2009
Şehir: ANTALYA
Mesajlar: 208
|
doğrusu hayran kalmamak elde değil. ben onca toprağı terasa çıkarmak için boşa zahmete katlanmışım.. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 19-08-2006
Şehir: ısparta
Mesajlar: 8
|
Dikey Kültür Çilek Denemem
Çileklerimi perlite diktim bakalım sonucu nasıl olacak. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 02-01-2021
Şehir: izmir
Mesajlar: 82
|
güzel konu teşekkürler |
|
|
|
![]() |
|
|