agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Topraksız Tarım > Evde Topraksız Tarım Uygulamaları
(https)




Beğeni Düzeni246Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 04-01-2009, 14:31   #1
Ağaç Dostu
 
sakagun's Avatar
 
Giriş Tarihi: 07-05-2007
Şehir: Geyve
Mesajlar: 2,024
Galeri: 107
Boruyu bir kovanın içine oturtup kovayı ve borunun dip kısmını dereden toplayıp yıkadığımız taşlarla doldurduk. Böylece boru sabitlendi. Sonra da plastik bardakların dip kısımlarını keserek çilekleri bardaklara yerleştirdik. Her çileği yerleştirmemizden sonra borunun içine doldurduğumuz toprağı suladık. Böylece toprak sıkılaştı. Sulama için herhangi bir düzenek yapmadık. Üstten dökerek veya damlatarak sulayacağız. Olursa...
Toplam 16 çilek fidesi ektik.

Eklenen Resimler
   
sakagun Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-01-2009, 15:27   #2
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 13-11-2008
Şehir: Konya
Mesajlar: 731
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi sakagun Mesajı Göster
Boruyu bir kovanın içine oturtup kovayı ve borunun dip kısmını dereden toplayıp yıkadığımız taşlarla doldurduk. Böylece boru sabitlendi. Sonra da plastik bardakların dip kısımlarını keserek çilekleri bardaklara yerleştirdik. Her çileği yerleştirmemizden sonra borunun içine doldurduğumuz toprağı suladık. Böylece toprak sıkılaştı. Sulama için herhangi bir düzenek yapmadık. Üstten dökerek veya damlatarak sulayacağız. Olursa...
Toplam 16 çilek fidesi ektik.
Çok güzel olmuş. Ben daha fidelerimi dikemedim.

akinselcuk Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-09-2009, 14:15   #3
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 22-09-2007
Şehir: BURHANİYE/BALIKESİR
Mesajlar: 2
selam yapmış oldunuz cılek ağacını beyendım en kısa surede yapıp resımlerı sızınle paylaşıcam hayırlı calışmalar

morhon Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-12-2009, 19:43   #4
Yeni Üye
 
yelkoma's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-12-2009
Şehir: adana
Mesajlar: 19
Bu sistemmi yoksa katlı sistem mi serada çilek için uygun olur akın Bey iananın profil serasının devam resimlerini bekliyorum...

yelkoma Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-12-2009, 21:38   #5
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 15-12-2009
Şehir: ANTALYA
Mesajlar: 208
doğrusu hayran kalmamak elde değil. ben onca toprağı terasa çıkarmak için boşa zahmete katlanmışım..

dr.arif Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-02-2010, 08:07   #6
Yeni Üye
 
blueman's Avatar
 
Giriş Tarihi: 19-08-2006
Şehir: ısparta
Mesajlar: 8
Dikey Kültür Çilek Denemem

Çileklerimi perlite diktim bakalım sonucu nasıl olacak.

Eklenen Resimler
  
blueman Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-01-2021, 12:58   #7
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 02-01-2021
Şehir: izmir
Mesajlar: 82
güzel konu teşekkürler

mertulker Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:42.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026