![]() |
|
|
|
#6 |
|
Ağaçsever
|
EB bakmaya baslayali henuz bir kac saat oldu, droseramin ustunde sumuklubocek gibi bir bocek geziniyor. Bu arada bu canliyida cok sevdim, acaba saksida kalmasinin bi sakincasi var mi? ![]() Duzeltme; Bocegin salyangoz oldugu Selahattin hocam tarafindan dogrulanmis, sumuklerinin zarari olabilecegi icin saksidan uzaklastirilmistir. |
|
|
|
|
|