agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Etobur Bitkiler
(https)




Beğeni Düzeni3Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 14-01-2010, 17:47   #1
Kaybettik...
 
praecox's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-06-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 4,603
Galeri: 21
Ultrasonique buhar makinelerini yıllarca kullandım. Hiç bir artısını göremediğim gibi bu ses ötesi dalgaların dğil bitkiye insana bile zararlı olabileceklerini okuduğum son 2 yıldır çalıştırmaz oldum.
Önyargı veya değil bilemiyorum, ancak nepenthes hariç diğer hiç bir EB'nin böylesi bir neme ihtiyacı yok. Nepentheslerin de terraryum dışında ibrik oluşturma şanslarının olmadığını göreli... çok da mantıksal bir gereksinimlik olarak göremedim.
Kısacası Nep.ler için su buharı jeneratörü yetersiz,
diğerlerini de fazla bir ihtiyacı yok.
Orkidlerde dahi sınırlı bir etkisi var.

Seçim sizin

praecox Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-01-2010, 11:56   #2
Ağaçsever
 
anurt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-06-2009
Şehir: ankara
Mesajlar: 99
Galeri: 4
teşekkür ediyorum hocam. tabii ki tecrübeden yana yapacağım seçimimi

anurt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-02-2010, 03:46   #3
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 16-06-2009
Şehir: Amasya
Mesajlar: 4
Ankara'da etobur bitki alabileceğim bir yer mevcut mu? Yardımcı olursanız sevinirim...

mree58 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-02-2010, 15:35   #4
Ağaç Dostu
 
avukatkemal's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-11-2006
Şehir: ankara
Mesajlar: 512
Bauhausta nephentesler vardı.. Onun dışında interneti tavsiye ederim..

avukatkemal Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-02-2010, 19:05   #5
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 12-02-2010
Şehir: Ankara
Mesajlar: 2
tmm da bauhausun hangi şubesinde. Bütün şübelerde bulunur mu tahmini ne kadardır ????

tommy1515 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-02-2010, 14:03   #6
Ağaç Dostu
 
avukatkemal's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-11-2006
Şehir: ankara
Mesajlar: 512
Cepa bauhausta geçen hafta vardı.. diğerlerini bilemiyorum..

avukatkemal Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-07-2010, 00:54   #7
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 10-07-2010
Şehir: Ankara
Mesajlar: 1
Arkadaşlar Bauhaus İle Koçtaşa Etcil Bitkiler Ne Aralıklarla Geliyor ?
Bide Gelidiğini Nasıl Öğrenebiliriz ?

Ysa1992 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-07-2010, 08:55   #8
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 20-06-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 554
Daha çok yaz sonundan başlayıp sonbahar kış boyunca ara ara geliyor. Ben en çok Cepa Bauhaus'ta görüyorum, Koçtaş uzun zamandır getirmiyor gibi. Gerçi ben de oraya pek sık gitmiyorum. Cepa Bauhaus'tan Söğütözü Bauhaus: 0312 2956200-8-33 numarasını verdiler, bu numarayı arayıp etobur gelip gelmediğini sorabilirmişiz. (Hiç denemedim) Tirelerden sonrakiler bitki bölümüne bağlanmak için gereken dahili numaralar sanırım.

verdoque Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-08-2010, 17:13   #9
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 15-08-2010
Şehir: ANTALYA
Mesajlar: 2
bende alacam arkadaşlar ama yetişmişini istiyorum nerden alabilirim

sitkialtan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-09-2010, 22:41   #10
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 08-02-2009
Şehir: Ankara
Mesajlar: 13
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi sitkialtan Mesajı Göster
bende alacam arkadaşlar ama yetişmişini istiyorum nerden alabilirim
Genelde bahar aylarında yapı marketlerde bulunuyor, Koçtaştan VFT, Bauhausdan da Sarracenia türleri almışlığım var Nephentes leride bu yaz Bauhausda görmüştüm (Ankara). Ara ara bu yapı marketlerin bitki reyonlarına bakmakta fayda var.

tarik1907 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-11-2010, 20:40   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 05-11-2010
Şehir: sakarya
Mesajlar: 1
ben konuya yabancıyım ama böcekçil bitkiler hakkında bilgim var.böcekçil bitkilerle ilgili biyoloji projesi hazırlamayı düşünüyorm. 4 , 5 böcekçil bitkiye ihtiyacım var. acaba bu bitkileri bulabilirmiyim. bulabilirsem nerede bulabilirim vede nekadardır yaklaşık olarak? yardımcı olabilirseniz sevinirim.

gzm... Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-05-2011, 20:59   #12
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 13-03-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 3
geçen hafta cepa bauhaus u aradım yok dedi bana. demek getirmişler. bu yıl gelmeyebilir ithal ürün demişti. Vft bulabilir miyim peki? Tohumlarını aldım burmannii hong kong çıktı çimlendi sonra dolu vurdu öldü ama vft lerden tık yoktu. Aynı internette yazdığı şeyleri yaptım. saf su verdim, gömmedim, nemli tuttum, torfu da kendi torfuydu ama çıkmadılar işte. Görürseniz ankarada ya da izmirde forumda belirtseniz olur mu arıyorum hep bulamıyorum.

bilkos Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-09-2012, 15:48   #13
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 14-06-2009
Şehir: ank
Mesajlar: 3
Dentate Venüs Sinek Kapan Bitkisi ankarada nerden bulabilirim? Ekim ayı uygunmudur?

para Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-10-2012, 08:48   #14
Yeni Üye
 
skosse3's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-04-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 27
Merhabalar okulda yapacagimiz proje icin yaklasik 30 kadar VFT ariyorum eger satacak arkadaslar varsa yardimci olabilirlerse sevinirim. Su aralar dormancy hazirliginda olduklarinin farkindayim ama teslim almak icin subati da bekleyebilirim simdilik sadece bitkileri bulmam gerekiyor sonradan ortada kalmamak icin. İlgilenen arkadaslara simdiden tesekkur ederim.

skosse3 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-10-2012, 08:49   #15
Yeni Üye
 
skosse3's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-04-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 27
Bir de sadece VFT degil diger etoburlari da ariyorum.

skosse3 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-12-2012, 21:53   #16
Yeni Üye
 
korhan_ulku's Avatar
 
Giriş Tarihi: 23-05-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 26
Smile

ankarada bir aralar yeni açılan baumax de görmüştüm ama şimdi hiç göremiyorum acep ankara koşullarında yetiştirmesi çok mu güç acaba tohumu **** kendisi elinde fazla bulunan varsa banada dönebilirse çok mutlu olurum.
Bulunduğum semt Batıkent

korhan_ulku Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-03-2015, 16:12   #17
Ağaç Dostu
 
RaJeV's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-03-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 165
3 senedir kimse mesaj atmamış. Yok mu buralarda olan. Bende yeni katıldım aranıza.

RaJeV Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-03-2015, 08:17   #18
Ağaçsever
 
anurt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-06-2009
Şehir: ankara
Mesajlar: 99
Galeri: 4
yok, yok buradayız (sanırım) .

anurt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-04-2015, 20:54   #19
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 25-04-2015
Şehir: ankara
Mesajlar: 3
Benim Sarracenia purpureo,sarracenia oreophilla,pinguicula ve venus flytrap etoburlarım var.

Eklenen Resimler
   

Düzenleyen ubahar : 26-04-2015 saat 09:54
ubahar Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-05-2015, 18:57   #20
Ağaç Dostu
 
saisha's Avatar
 
Giriş Tarihi: 07-02-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 149
Galeri: 2
ben de etobur bitki almak istiyorum, yazları Ankara'da oluyorum, işim Bursa'da. burda pekçok çiçekçiye sordum, koçtaşa gittim ama malesef yok internetten almaktan başka çare yok, alabileceğim en güvenilir yer de bu forum. satışla ilgili bir link verilmiş önceki sayfalarda ama sayfa açılmadı, konu kapatılmış olabilir gibi birşey yazıyordu (daha pek çok madde vardı ama diğerleri durumuma uygun değildi). yani ki; eğer varsa, ben almak istiyorum

saisha Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-05-2015, 20:54   #21
Ağaç Dostu
 
RaJeV's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-03-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 165
Ankara'da bauhaus'a gelebiliyor genelde 45 günde bir falan oradan bakabilirsiniz. Yine forumdaki arkadaşlara sorabilirsiniz.

RaJeV Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-05-2015, 13:42   #22
Ağaçsever
 
anurt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-06-2009
Şehir: ankara
Mesajlar: 99
Galeri: 4
Sayın saisha; dün bauhausdaydım, rahmete 1 kalmış birkaç zavallı etobur vardı, almanızı öneremeyeceğim.
"yeni gelir ama bir ara gelir ama ne zaman gelir...." gibi şeyler söylediler.
Ara ara bakınmanızı öneririm. Denk gelirsem de buradan yazarım.

anurt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-05-2015, 01:21   #23
Ağaç Dostu
 
Vicia Ervilia's Avatar
 
Giriş Tarihi: 17-05-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 159
Drosera Glanduligera bulmam ve yetiştirmem sizce mümkün mü?

Vicia Ervilia Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-05-2015, 08:25   #24
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 01-09-2007
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 134
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Vicia Ervilia Mesajı Göster
Drosera Glanduligera bulmam ve yetiştirmem sizce mümkün mü?
Neden özellikle Drosera Glanduligera istiyorsunuz acaba? Bu tür yanlış bilmiyorsam çok yıllık değil ve kışın büyüyen türlerden, genel olarak bu tarz türler tecrübe gerektirir. Tecrübeniz ne kadar bilemiyorumm tabi

lost_raven Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 31-05-2015, 02:23   #25
Ağaç Dostu
 
Vicia Ervilia's Avatar
 
Giriş Tarihi: 17-05-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 159
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi lost_raven Mesajı Göster
Neden özellikle Drosera Glanduligera istiyorsunuz acaba? Bu tür yanlış bilmiyorsam çok yıllık değil ve kışın büyüyen türlerden, genel olarak bu tarz türler tecrübe gerektirir. Tecrübeniz ne kadar bilemiyorumm tabi
Hiç tecrübem yok. Sadece çok beğendim Venüs sinek kapan istiyorum aslında ama onu bulmak kolay sadece mevsimi uygun mu almam için onu bilmiyorum daha araştırma kısmındayım. Daha önce etobur bitki bakmadım... Sanırım özel toprakları falan varmış.

Vicia Ervilia Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-12-2015, 16:35   #26
Ağaç Dostu
 
nikon_'s Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-01-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 306
Galeri: 63
Etobur bitki severler ihtiyaçları varsa hiç beklemeden Bauhauslara gitsin Çok güzel 5-6 türde eb ler gelmiş, fiyatları da gayet uygun diye düşünüyorum. Ben iki tane alma niyetiyle gidip 5 adet alıp döndüm
sinek kapan, sarracenia'nın iki türü, drocera capencisler (18,90 TL) ve nepenthes miranda(29,90 TL) vardı. Hepsi gayet sağlıklıydı, hele nepenthesler mükemmel durumdalar.

Name:  20151218_171241.jpg
Views: 667
Size:  24.0 KB

Name:  20151218_171253.jpg
Views: 662
Size:  33.1 KB

Name:  20151218_171300.jpg
Views: 638
Size:  33.4 KB

Name:  20151218_171306.jpg
Views: 680
Size:  21.9 KB

Name:  20151218_171327.jpg
Views: 530
Size:  51.6 KB

A_NOMAD ve eneskrky beğendi.
nikon_ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-12-2015, 18:09   #27
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 01-09-2007
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 134
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi nikon_ Mesajı Göster
Etobur bitki severler ihtiyaçları varsa hiç beklemeden Bauhauslara gitsin Çok güzel 5-6 türde eb ler gelmiş, fiyatları da gayet uygun diye düşünüyorum. Ben iki tane alma niyetiyle gidip 5 adet alıp döndüm
sinek kapan, sarracenia'nın iki türü, drocera capencisler (18,90 TL) ve nepenthes miranda(29,90 TL) vardı. Hepsi gayet sağlıklıydı, hele nepenthesler mükemmel durumdalar.

Eklenti 589388

Eklenti 589389

Eklenti 589390

Eklenti 589391

Eklenti 589392


Bitkiler yeni gelmiş belli baya sağlıklı görünüyorlar. Ama nepenthesler miranda değil ventrata türü hep yanlış yazıyorlar

lost_raven Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-12-2015, 09:37   #28
Ağaç Dostu
 
nikon_'s Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-01-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 306
Galeri: 63
Sayın lost_raven, üzerinde miranda yazıyordu, açıkcası ben de bilmediğimden üzerinde yazana itibar ettim

Bu arada, bunları dormancye almam gerekiyor mu yoksa bu sezonu böyle geçirmelerinde bir sakınca yok mu?

nikon_ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-12-2015, 13:38   #29
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 01-09-2007
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 134
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi nikon_ Mesajı Göster
Sayın lost_raven, üzerinde miranda yazıyordu, açıkcası ben de bilmediğimden üzerinde yazana itibar ettim

Bu arada, bunları dormancye almam gerekiyor mu yoksa bu sezonu böyle geçirmelerinde bir sakınca yok mu?
Evet evet genelde hep miranda yazıyor üzerlerinde ama ventrata türü oluyorlar. Bazen gerçekten miranda da bulunabiliyor ama sizinki ventrata.

Nepenthes dışındakileri dormancye almalısınız.

nikon_ beğendi.
lost_raven Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-12-2015, 10:51   #30
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 02-04-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 103
bende 5 kök venüs var ama sadece 1 tanesi büyüdü ben de öteki kökleri başka saksıya almak istiyorum sadece baltık torfunda mı yetişiyor bu

redchili Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 21:33.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026