![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Kaybettik...
|
Ultrasonique buhar makinelerini yıllarca kullandım. Hiç bir artısını göremediğim gibi bu ses ötesi dalgaların dğil bitkiye insana bile zararlı olabileceklerini okuduğum son 2 yıldır çalıştırmaz oldum. Önyargı veya değil bilemiyorum, ancak nepenthes hariç diğer hiç bir EB'nin böylesi bir neme ihtiyacı yok. Nepentheslerin de terraryum dışında ibrik oluşturma şanslarının olmadığını göreli... çok da mantıksal bir gereksinimlik olarak göremedim. Kısacası Nep.ler için su buharı jeneratörü yetersiz, diğerlerini de fazla bir ihtiyacı yok. Orkidlerde dahi sınırlı bir etkisi var. Seçim sizin ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 16-06-2009
Şehir: Amasya
Mesajlar: 4
|
Ankara'da etobur bitki alabileceğim bir yer mevcut mu? Yardımcı olursanız sevinirim... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-11-2006
Şehir: ankara
Mesajlar: 512
|
Bauhausta nephentesler vardı.. Onun dışında interneti tavsiye ederim.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 12-02-2010
Şehir: Ankara
Mesajlar: 2
|
tmm da bauhausun hangi şubesinde. Bütün şübelerde bulunur mu tahmini ne kadardır ???? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-11-2006
Şehir: ankara
Mesajlar: 512
|
Cepa bauhausta geçen hafta vardı.. diğerlerini bilemiyorum.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 10-07-2010
Şehir: Ankara
Mesajlar: 1
|
Arkadaşlar Bauhaus İle Koçtaşa Etcil Bitkiler Ne Aralıklarla Geliyor ? Bide Gelidiğini Nasıl Öğrenebiliriz ? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-06-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 554
|
Daha çok yaz sonundan başlayıp sonbahar kış boyunca ara ara geliyor. Ben en çok Cepa Bauhaus'ta görüyorum, Koçtaş uzun zamandır getirmiyor gibi. Gerçi ben de oraya pek sık gitmiyorum. Cepa Bauhaus'tan Söğütözü Bauhaus: 0312 2956200-8-33 numarasını verdiler, bu numarayı arayıp etobur gelip gelmediğini sorabilirmişiz. (Hiç denemedim) Tirelerden sonrakiler bitki bölümüne bağlanmak için gereken dahili numaralar sanırım. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 15-08-2010
Şehir: ANTALYA
Mesajlar: 2
|
bende alacam arkadaşlar ama yetişmişini istiyorum nerden alabilirim |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 08-02-2009
Şehir: Ankara
Mesajlar: 13
|
Genelde bahar aylarında yapı marketlerde bulunuyor, Koçtaştan VFT, Bauhausdan da Sarracenia türleri almışlığım var Nephentes leride bu yaz Bauhausda görmüştüm (Ankara). Ara ara bu yapı marketlerin bitki reyonlarına bakmakta fayda var. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 05-11-2010
Şehir: sakarya
Mesajlar: 1
|
ben konuya yabancıyım ama böcekçil bitkiler hakkında bilgim var.böcekçil bitkilerle ilgili biyoloji projesi hazırlamayı düşünüyorm. 4 , 5 böcekçil bitkiye ihtiyacım var. acaba bu bitkileri bulabilirmiyim. bulabilirsem nerede bulabilirim vede nekadardır yaklaşık olarak? yardımcı olabilirseniz sevinirim. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 13-03-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 3
|
geçen hafta cepa bauhaus u aradım yok dedi bana. demek getirmişler. bu yıl gelmeyebilir ithal ürün demişti. Vft bulabilir miyim peki? Tohumlarını aldım burmannii hong kong çıktı çimlendi sonra dolu vurdu öldü ama vft lerden tık yoktu. Aynı internette yazdığı şeyleri yaptım. saf su verdim, gömmedim, nemli tuttum, torfu da kendi torfuydu ama çıkmadılar işte. Görürseniz ankarada ya da izmirde forumda belirtseniz olur mu arıyorum hep bulamıyorum. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 14-06-2009
Şehir: ank
Mesajlar: 3
|
Dentate Venüs Sinek Kapan Bitkisi ankarada nerden bulabilirim? Ekim ayı uygunmudur? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 15-04-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 27
|
Merhabalar okulda yapacagimiz proje icin yaklasik 30 kadar VFT ariyorum eger satacak arkadaslar varsa yardimci olabilirlerse sevinirim. Su aralar dormancy hazirliginda olduklarinin farkindayim ama teslim almak icin subati da bekleyebilirim simdilik sadece bitkileri bulmam gerekiyor sonradan ortada kalmamak icin. İlgilenen arkadaslara simdiden tesekkur ederim. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 15-04-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 27
|
Bir de sadece VFT degil diger etoburlari da ariyorum. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 23-05-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 26
|
ankarada bir aralar yeni açılan baumax de görmüştüm ama şimdi hiç göremiyorum acep ankara koşullarında yetiştirmesi çok mu güç acaba tohumu **** kendisi elinde fazla bulunan varsa banada dönebilirse çok mutlu olurum. Bulunduğum semt Batıkent ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-03-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 165
|
3 senedir kimse mesaj atmamış. Yok mu buralarda olan. Bende yeni katıldım aranıza. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 25-04-2015
Şehir: ankara
Mesajlar: 3
|
Benim Sarracenia purpureo,sarracenia oreophilla,pinguicula ve venus flytrap etoburlarım var. Düzenleyen ubahar : 26-04-2015 saat 09:54 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ağaç Dostu
|
ben de etobur bitki almak istiyorum, yazları Ankara'da oluyorum, işim Bursa'da. burda pekçok çiçekçiye sordum, koçtaşa gittim ama malesef yok internetten almaktan başka çare yok, alabileceğim en güvenilir yer de bu forum. satışla ilgili bir link verilmiş önceki sayfalarda ama sayfa açılmadı, konu kapatılmış olabilir gibi birşey yazıyordu (daha pek çok madde vardı ama diğerleri durumuma uygun değildi). yani ki; eğer varsa, ben almak istiyorum |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-03-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 165
|
Ankara'da bauhaus'a gelebiliyor genelde 45 günde bir falan oradan bakabilirsiniz. Yine forumdaki arkadaşlara sorabilirsiniz. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ağaçsever
|
Sayın saisha; dün bauhausdaydım, rahmete 1 kalmış birkaç zavallı etobur vardı, almanızı öneremeyeceğim. "yeni gelir ama bir ara gelir ama ne zaman gelir...." gibi şeyler söylediler. Ara ara bakınmanızı öneririm. Denk gelirsem de buradan yazarım. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-05-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 159
|
Drosera Glanduligera bulmam ve yetiştirmem sizce mümkün mü? |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-09-2007
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 134
|
Alıntı:
Bu tür yanlış bilmiyorsam çok yıllık değil ve kışın büyüyen türlerden, genel olarak bu tarz türler tecrübe gerektirir. Tecrübeniz ne kadar bilemiyorumm tabi ![]() |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-05-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 159
|
Alıntı:
Venüs sinek kapan istiyorum aslında ama onu bulmak kolay sadece mevsimi uygun mu almam için onu bilmiyorum daha araştırma kısmındayım. Daha önce etobur bitki bakmadım... Sanırım özel toprakları falan varmış. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ağaç Dostu
|
Etobur bitki severler ihtiyaçları varsa hiç beklemeden Bauhauslara gitsin Çok güzel 5-6 türde eb ler gelmiş, fiyatları da gayet uygun diye düşünüyorum. Ben iki tane alma niyetiyle gidip 5 adet alıp döndüm![]() sinek kapan, sarracenia'nın iki türü, drocera capencisler (18,90 TL) ve nepenthes miranda(29,90 TL) vardı. Hepsi gayet sağlıklıydı, hele nepenthesler mükemmel durumdalar. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-09-2007
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 134
|
Alıntı:
Bitkiler yeni gelmiş belli baya sağlıklı görünüyorlar. Ama nepenthesler miranda değil ventrata türü hep yanlış yazıyorlar ![]() |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın lost_raven, üzerinde miranda yazıyordu, açıkcası ben de bilmediğimden üzerinde yazana itibar ettim ![]() Bu arada, bunları dormancye almam gerekiyor mu yoksa bu sezonu böyle geçirmelerinde bir sakınca yok mu? |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-09-2007
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 134
|
Alıntı:
![]() Nepenthes dışındakileri dormancye almalısınız. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-04-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 103
|
bende 5 kök venüs var ama sadece 1 tanesi büyüdü ben de öteki kökleri başka saksıya almak istiyorum sadece baltık torfunda mı yetişiyor bu |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|