25-08-2008, 14:07
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-04-2008
Şehir: Silifke & İstanbul
Mesajlar: 2,203
|
Merhaba,
Ben de yarışmaya katılmayı düşünüyorum ama sorun şu ki, iki balkonum var ve ikisini de çok seviyorum, ikisine de çok emek veriyorum.. İkisiyle katılabilir miyim acaba?
|
|
|