11-08-2009, 17:45
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-05-2008
Şehir: Adana
Mesajlar: 8,417
|
Sevgili mormenekşe,
Saksıların çok güzel ve şirin olmuş. Adana sıcağına dayanamadı benim yogurt kovası saksılarım. Fazla güneş alan yerlere koyma bence. Ellerine sağlık...
|
|
|