![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-06-2008
Şehir: trabzon
Mesajlar: 320
|
Sayın AyhanMoran ben de Tefal marka olanını kullanıyorum. Ve çok memnunum, tavsiye ederim. Yalnız mutfak teraziniz yoksa makineyi alırken onu da tedarik edin derim. Ölçülerde sorun çıkmasın ![]() |
|
|
|
|
|