![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-09-2008
Şehir: İstanbul.
Mesajlar: 5,388
|
Dudi'ciğim benim kahve fidelerin daha bu kadar saksısı de iyi görünüyor şimdilik yalnız yaprak uçlarında kahverengileşme var neden acaba bir fikrin varmı? ![]() |
|
|
|
|
|