![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 06-10-2008
Şehir: ORDU
Mesajlar: 3,855
|
Sayın tofita, Daha önceki mailimdede belirtiğimiz gibi stoklarımızda Kahve fidanı kalmadı, sizin hevesinizi kırmamak amacıyla başka bir fidancı arkadaştan size Kahve fidanı gönderttik. Botanikmarket olarak hiç yaptığımız bir uygulama değil bu aslında. kahve fidanını hazırlayan arkadaş gelişigüzel bir koli yapıp fidanı sabitlememiş, bu da fidanınızın kargoda kırılmasına sebeb olmuş. Kargocularda bu konuda zaten duyarsız. Gönderdiğimiz ürünler ( Canlı Bitki ) kavramına girdikleri için kargoda sigorta kapsamına girmiyorlar. Bu tür durumlarda biz botanikmarket olarak müşterilerimizi mağdur etmemek için size ücretsiz yeni fidan gönderiyoruz veya sizlerin isteği doğrultusunda parasını iade ediyoruz. Bu konuda gönlünüz rahat olabilir. Sağlıcakla. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 22-04-2011
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 7
|
Sevgili Romantik; Konunun sizinle ilgili olmadığı halde mecburen sizinle iletişime geçmek zorunda kaldım kusura bakmayın. Mağduriyetimin giderilecek olması beni sevindirdi. Fidan gönderirseniz daha iyi olur...Çok teşekkür ediyorum. Düzenleyen tofita : 02-05-2011 saat 15:30 |
|
|
|
![]() |
|
|