![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: İzmir
Mesajlar: 708
|
Ben bu kadar cekebildim. Eğitim sonrası sohbet çok güzeldi, ( Mine hanım konuşmamakla suçlasada Bazen söz gümüş sükut altın oluyor ) resimleri başka arkadaşlar çekti, umarım onlarda paylaşırlar cektiklerini. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| karşıyaka, toplantı |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|