![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2011
Şehir: kanada
Mesajlar: 364
|
Alıntı:
Digerlerinden hala ses yok. Artik yeni tohum ekmeyede korkuyorum acikcasi. Onla birlikte 9 reyhan, bir kac tene de feslegenim yanmis. Simdi korkuyorum gene ayni seyi yasamaktan. Buyutmek, yetistirmek guzel de, kayip vermek cok uzucu |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 07-04-2011
Şehir: BURSA
Mesajlar: 75
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2011
Şehir: kanada
Mesajlar: 364
|
Dun aksam bir tane R.R cimlenmis ) Kaldi 4 tane |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 05-04-2011
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 1
|
Merhaba, Foruma yeni üye oldum. Red Robin domates tohumunu benimle paylaşacak bir arkadaş var mı? Her hangi bir yerden satın almak mümkün olsa da istedim ki sizlerden olsun. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-02-2011
Şehir: Almanya
Mesajlar: 152
|
ben bu r.r nin tohumunu nerden bulabilirim? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-02-2009
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 538
|
Ptt Almanya'ya hizmet veriyorsa gönderebilirim. ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2011
Şehir: kanada
Mesajlar: 364
|
Bana Amator hobici'den aldigim tohumlarin yaninda hediye gelmisti R.R ler vede baska tohumlar ![]() |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-02-2011
Şehir: Almanya
Mesajlar: 152
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 07-04-2011
Şehir: BURSA
Mesajlar: 75
|
Ben tohumları tohumlar.net ten satın almıştım |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2011
Şehir: kanada
Mesajlar: 364
|
Normalde ayni pencerede gunes gormeyen ama aydinlik bir yerdelerdi. O gun hava biraz kapali olunca direk camin onune koydum isik alsin diye. Tabi hem unutmanin hemde havanin azizligine ugradi fidecik. Birde oyle bir sicak oldu ki o gun sans iste. Hava cok degisken mesela ertesi gunde lapa lapa kar yagdi. Suyu da sabahlari fisfisla uc bes fis arasi veriyorum genelde... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-02-2011
Şehir: Almanya
Mesajlar: 152
|
burda havalar önümüzdeki 10 günlük hava raporunda en az 5e düsecegini bildiriyor.gündüzleri ise 13-25 arasi degisecegini gösteriyor... bu halde ben artik domates fidelerimi balkona cikarabilirmiyim? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2011
Şehir: kanada
Mesajlar: 364
|
Ne zaman ekmistiniz tohumlari sayin Kalambakli |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2011
Şehir: kanada
Mesajlar: 364
|
Red robinlerimden haber yok, biri de bildiginiz uzre guneste kavruldu. Ben dun dayanamayip gene 3 tane daha ektim ) Bakalim bunlarin akibeti ne olacak ![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ağaç Dostu
|
Kasım-aralık ayında ektiğim red robinler iyi çimlendiler, büyümeleri oldukça yavaş oldu, içeride beyaz sineğe yakalandılar. Sineklerden biraz kurtulunca geçen hafta dışarı çıkardım, çevresine büyük pet şişeden koruma yaptım, bir tanesi çiçekte. Bunlar da yeni çimlendirdiklerim, baharın kokusunu almışlar, çok hızlı gelişiyorlar, şaşırtıp sırada bekleyen arkadaşlarıma vereceğim. ![]() |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın arimayam, domates fidelerinizi -derece olmadığı sürece dışarı çıkarabilirsiniz ve ayrıca arzu ederseniz size red robin tohumu gönderebilirim. Sayın sebnem&mircan, tohumları mart ayının son günü ekmiştim ve havaların mevsim normallerinin altında gitmesinden dolayı ancak bu kadar gelişebildiler, ama önlerinde oldukça uzun bir sezon var. Sayın kiraz, fideleriniz harika gelişmişler elinize sağlık ve şaşırtıp göndereceğiniz dostlarınız sabırsızlıkla bekliyorlardır. Saygı ve Sevgilerimle, |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Sn. Kalambaklı teşekkür ederim. Geçen sene dokuz adet fideyi kırmızı örümcekler kurutmuştu, sağ kalan bir taneden alabildiğim tohumlarla devam etmeye çalışıyorum. Çocukların okulu sayesinde tanıştığım arkadaşlarım da merak sardılar, birer tane onlara vereceğim, sonra aldığımız tohumları paylaşmaya devam edeceğiz. Ne kadar kışın yetiştirmek mümkün olsa da yine yazı seviyorlar. Kışın hem yavaş gelişiyorlar hem de zararlılara çabuk yakalanıyorlar. geçen sene kırmızı örümcek, bu sene de beyaz sinek. umarım yeni çimlenenler sağlam büyür. Sn. Şebnem&mircan, tohumları 30 martta ekmişim, çimlenmesi bir haftayı bulmadı, hızla gelişiyorlar. Bulunduğu ortam çok aydınlık, sıcaklık yaklaşık 20-22 derece. Torfa ekmedim, bir süre sonra beslenemedikleri için gelişemiyorlar, vakit kaybetmeden şaşırtmak gerekiyor. "Sihirli toprak" kullandım. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-02-2011
Şehir: Almanya
Mesajlar: 152
|
cok sevinirim sayin kalambakli...kis aylarindada yetistirebiliyorduk r.r leri.öyle hatirliyorum...kisin topraksiz tarim denemesi yapacagim,insallah bu tohumlarida onda kullanirim...tekrar tesekkürler... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2011
Şehir: kanada
Mesajlar: 364
|
Bence guzel gelismisler sayin Kalambakli. Hizli gelisip boy atacaklarina yavas ve emin adimlarla gelismeleri gozlemlerime gore daha iyi. Acemilikten terfi ediyorum galiba ) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2011
Şehir: kanada
Mesajlar: 364
|
Fideleriniz cok guzel gozukuyor sayin Kiraz. Acaba ne zaman ekmistiniz? Surekli soruyorum yeni ekenlere cunku bendeki yeni ektigim R.R lerin gelismelerini bu sekilde sizinkilere bakaraktan takip edecegim. Tesekkurler |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2011
Şehir: kanada
Mesajlar: 364
|
Bende sizin gibi cimlendirmede organik toprak kullandim. Torf dediginiz gibi gelistirmiyor. Torf'a ektiklerimle topraga ektiklerim arasindaki gelisme farki cok buyuk. Tesekkurler |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 07-04-2011
Şehir: BURSA
Mesajlar: 75
|
Sayın şebnem hanım,elinizde yeterli tohum varsa fazla ekin.Böylece şansınızı artırırsınız.Tohumları toprağa değil ,torfa ekin bence.Torf nemi uzun süre koruduğundan daha iyi çimleniyorlar.Çimlendikten sonra 3.yaprağı gördüğünüzde toprağa şaşırtın. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2011
Şehir: kanada
Mesajlar: 364
|
Su anda ev sera durumunda, biraz daha tohum ekersem fidelerimle birlikte evden atilma teklikesi an meselesi Yeni baslamanin hevesiyle bol bol tohum ektim. Bir dahaki sezona insallah dediginiz gibi yapmayim. Gerci benim torf dedigim hazir tabletlerden idi. diger Torfla esdegermidir bilemem. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ağaç Dostu
|
Red Robinimin son hali. Artık büyüme ucunu koparma zamanı geldi sanırım. Umarım, bu defa sevgili denizakvaryumu'nun başlığın ilk mesajında eklediği fotoğraftakine benzer bir form kazandırabilirim bitkiye. ![]() Bu tek meyvesi. Bir kaç gün bakımsız kaldığı için bununla birlikte açan diğer tomurcukları döküldü. Şans eseri bu hayata tutunabilmiş ![]() ![]() ![]() Bunlar da yeni tomurcuklar. Artık bakımını hiç aksatmıyorum. Bu yüzden hepsinin meyve tutacağını sanıyorum. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Erken zamanda çok meyve bağlamaması belkide daha iyi olur, bitki tüm enerjisini tek meyveye vererek daha iyi geliştirebilir. Gayet sağlıklı gelişmişler, benim domatesler daha yeni 3. yapraklarını çıkartıyor. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 22-10-2010
Şehir: KONYA
Mesajlar: 56
|
RR lerin son durumları
Sanırım doğal ilaçlarn(1kükürt- 2tespih agacı - 3acıbiber+pelin) etkisi ile haşeratlardan kurtulmuş gibiyim. İnşallah tekrar geri gelmezler. Bu arada küçük RR fidelerinden bir tanesindeki(RR-2) ürünlerini saydım.43 adet çıktı. Ne kadar bereketli bir bitki maşallah. Bizi bu bitki ile tanıştıran tüm arkadaşlara özellikle malbmana çok teşekkür ederim. Bu arada saygıdeğer malbman sizin çiçeklerin tutmaması güneşsizlikten olabilirmi? ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-01-2010
Şehir: Çorlu
Mesajlar: 103
|
Bana red robin tohumu gönderebilecek arkadaş var mı? Netten satın alıyorum iki seferdir farklı tür çıkıyor. Son aldıklarımın boyu 2 metreyi geçti ![]() |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 23-04-2011
Şehir: istanbul
Mesajlar: 42
|
tohum varsa ben de istesem .)) ![]() |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() Ama en azından toparlandı bitkim. Bundan sonra güzel günler bizi bekliyor![]() |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2011
Şehir: kanada
Mesajlar: 364
|
Sayin gezen82 saksilarinizin ebatlarini ogrenebilirmiyim? |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| balkon, domates, karton saksı, red robin, tohum fide |
|
|