![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Çok güzeldi ben yarısında yakalayabildim yani ağaçlarnet duyurusunu duymamıştım. İzlerken keşke bende böyle bir proje içinde olsaydım dedim. Şimdi sitenin adının geçtiğini öğrenince gururlandım, haksız mıyım? )(Siz onu umursamazsanız, doğa sizi hiç umursamaz) |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|