![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
biraz geç oldu ama ekledim http://www.agaclar.net/index.php?id=2956 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Kral Hala çıplak !
Merhaba, " Korunan Doğal Alanlar Sempozyumu Sonuç Bildirgesi Yayınlandı " yazısını okuyunca önce sevindim ve heyecanlandım. Sonra Türkiyede yaşadığım aklıma gelince boşverdim ve hüzünlendim. Malum bu gün yok olmaya yüz tutmuş bir sürü doğal sit alanı ilan edilen yerimiz,beldemiz ve belediyemiz var. Bakın bakalım kanunlara ve bir sürü bildiriye rağmen korunabilmiş mi? Korunamadıysa sebepleri ne? Niye ve kimden korunamamış? Söyleyeyim. Ranttan korunamamışlar. Eğer bir yerde rant varsa oranın korunma altında olması veya korunacak olması veya üzerinde ağaç olması orayı kurtaramaz. Ağacı keserler,tarihi binayı yıkarlar veya yakarlar. Niteliğini değiştirirler olmadı planı değiştirirler o da olmazsa haritayı yeniden düzenlerler. Yeşil alan ilan ederler sonra bir holdinge satarlar, üzerinde yapılana ortak olurlar. Ama bir yolunu bulup oradaki rantı paylaşırlar. Adamını bulup kuruldan geçirirler, belki istimlak edip, sonra paylaşırlar. Belkide site yapıp paylaşırlar. Ama korumazlar.Siz de asla koruyamazsınız. Kimler mi? Seçtiğimiz yöneticiler ve onların işbirlikçileri. Bkz. Hür ve bağımsız işbirlikçi işinibilir basınımız. Saygılar. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Merhaba. Korunan Doğal Alanlar Sempozyumu Sonuç Bildirgesi ne imza atan kurulun sayın üyeleri. Ülkemizin koruma alanlarının birisinin içinde bulunan meşhur Ayder Yaylası için ne gibi bir çalışma yapmayı düşünüyorsunuz ?. Ayder Yaylasının artan betonlaşma yüzünden artık korunan alanlardan çıkartılması gündeme gelmişti Kısaca Ayder Yaylasını yapılaşmadan ve diğer tehlikelerden korumak için görev yapanlar, betonlaşmaya göz yumdukları çin bu sefer yeni bir skandal karar ile artık burası betonlaştı dolayısıyla korumaya gerek yok demeye başladılar. Sizin fikriniz nedir? Saygılar |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|