![]() |
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-11-2010
Şehir: İstanbul-Balıkesir
Mesajlar: 1,736
|
En çok sevdiğim canlılardan birisidir yunuslar. Adalar'a giderken vapurda sürü halinde onları görmek inanılmaz derecede mutlu etmişti bizi. O kadar sevmeme rağmen bir havuzda onları görmek için gitmeyi bir sirke gitmekle aynı değerde tutmuşumdur. O güzellerin yeri özgür sulardır. |
|
|
|
|
|