agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Doğa, Çevre, Ekoloji, Gıda Hukuk ve Politikaları
(https)




Beğeni Düzeni48Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 06-04-2012, 23:53   #11
Yeni Üye
 
sardenya's Avatar
 
Giriş Tarihi: 29-08-2010
Şehir: izmir
Mesajlar: 10
Merhaba,
Çevre; hali hazırda Dünyamızın en önemli ertelenemeyecek konusudur. Tartışılması, saygı sevgi çerçevesinde olduktan sonra ki öyle, tartışılmalıdır.
Ben; beni zehirleyecek se benim sanayicim zehirlesin diyenlerden değilim. 'Elin gavuru' herşeyin yasasını büyük bir titizlikle yapmış ve yaptığı yasalara uyarak bu günlere gelmiş. Bizde kim hangi yasaya uyuyor allah aşkına. Biz kişiye özel yasalar çıkartan bir milletiz. Biz radyasyonlu çayları milyonların gözü önünde "bak çayda radyasyon yok, içiyorum" diyen devletin bakanlarını gördük.
Greenpeace Dünyanın pek çok ülkesinde eylemler yapıyor. Güney kutbundan kuzey kutbuna kadar, Doğal olarak bizim memleketimizde de eylemler yapıyor. Ve Yaptığı eylem lerin hepside dünyamızı korumak amaçlı, arkasında kim olursa olsun.
Biz tarım ülkesimiyiz? hayır.
Biz sanayi ülkesi miyiz? hayır
Biz dünyaya ne satıyoruz da birileri bizi engellemeye çalışıyor olsun?
Dünya ekonomisindeki GSMH yerimiz ne kadar?
Aksine dünya bize bişeyler satıyor.
Bütçe rakamlarına bi bakın, İthalatımız ihracatımızda daha büyük.

Gelelim Nükleer santrale. Dünya hepimizin evi. Çernobil daha uzun yıllar radyasyon yaymaya devam edecek.
Fukuşimada tsunami Nükleer santralı patlatdı, az **** çok bütün dünya radyasyona maruz kaldı. Uzun yıllar etkilerini göreceğiz.

Güzin Çakar beğendi.
sardenya Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 14:19.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026