![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-03-2010
Şehir: Kırklareli
Mesajlar: 627
|
Lise yıllarımda bir halk konseri düzenlemiştik... stand denilen bir masa iki sandalye...ayakta duran arkadaşlar... masanın üstünde konserde şarkı,türkü söyleyecek abiler,ablalar...bazıları tanınmış... Abinin biri geldi bu konserde şarkı söyleyenlerin neden hepsi solcu gibi dedi... Benimde aklıma İbrahim Tatlısesin 'Urfa da oxford vardı da biz mi okumadık 'cümlesi geldi... |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 05-04-2009
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 62
|
Alıntı:
Kimbilir, belki de sevgili Barış Manço gibi kendimi hıyar gibi hissediyorum |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|