agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Doğa, Çevre, Ekoloji, Gıda Hukuk ve Politikaları
(https)




Anket Sonuçlarını Göster: GDO'lu besinler tüketmek ister misiniz?
GDO'suz olduğunu bilmek istiyorum 243 98.38%
Binde dokuza kadar GDO'lu içerik benim için sakıncasızdır 2 0.81%
Benim için olmuş, olmamış farketmez 2 0.81%
Oy Verenler: 247. Bu ankete oy veremezsiniz

Beğeni Düzeni200Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 30-04-2012, 16:15   #11
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 09-05-2011
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 83
merhaba
doğanın verdiği eşsiz değerdeki her ürünü olduğu gibi tüketebilirsek ne ala. ama ne yazık ki insan elinin değdiği hemen hemen çoğu şeyde bir hilesi bulunmakta. işin ticari boyutu genişleyince bu hileler daha kontrolsüz hale gelebilmektedir. bu ürünleri bu hale getiren insanoğlunun ta kendisidir. mesele sadece GDO'yla bitmiyor ki, her gün her ürünün farklı bir hilesi çıkıyor. bu kadar çok hileli ürünün içinde temiz besini bulmak çok zor. keşke ülkemizin insana verdiği değer imkanları geniş olsaydı da kimse kimseye zarar vermese, herkes kendi ürününü yetiştirebilse ve bu endişelerden kurtulabilsek. imkanları olanların kendi ürünlerini kendilerinin yetiştirmesi ve eğerki ticari boyuta ulaşılırsa da üç kuruş için kimse kimseyi hasta etmese gayri...

gül- Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 03:02.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026