![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Fiskobirliğin eski yönetiminin hatalı olduğunu söylüyorlardı. Yeni yönetim buna son vereceğini söylüyordu. Şimdi durum daha da karmaşıklaştı sanki... Ya da gazetelere mi böyle yansıyor acaba. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|