![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
-
Giriş Tarihi: 08-03-2007
Şehir: -
Mesajlar: 95
|
Birileri şaka mı yapıyor! Düzenleyen nartsawa : 04-07-2007 saat 16:06 Neden: Büyük harfle başlamayı unutmuşum. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|