![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
|
Arkadaşlar bu sezon bende giant atlantic denedim, ancak nedendir bilmiyorum yaklaşık 1.5 - 2 kg olduktan sonra hemen hemen tamamı çürüdü.Geleneksel yerli balkabaklarım 15 şer kg civarında olgunlaşmaya başladılar.Seneye inşeallah sağ olursak tekrar denemeye devam... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-11-2010
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 164
|
karahisari Bende de baya 5-6 tane curuyen oldu simdi 3 tane var cikiyo hala kopariorum ustundekiler buyusun diye.bide su turuncu kabagi eken biri yokmu ya yanlis yerdemi soruyorum acaba forumda kabaklara ozel bi bolumvarmi ? |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-10-2007
Şehir: Ankara
Mesajlar: 236
|
Alıntı:
Eğer tahmin ettiğim gibi Turk's Turban ise o kabağın fırında çekirdekleri çıkarıldıktan sonra kabuğunun içi doldurularak pişirme (pirinçli, etli vs) şeklinde tarifler var. Ben hiç pişirmedim. Turk's Turban kabağından ben de ektim. Pişirirsem nasıl olduğunu paylaşırım. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-10-2007
Şehir: Ankara
Mesajlar: 236
|
Alıntı:
Eğer çevrede erkek çiçeklerin polenlerini dişi çiçeğe taşıyacak yeterli sayıda arı ve/veya böcek yoksa ve siz de elle tozlaşma yapmadıysanız; o meyve içinde nesli devam ettirecek tohum gelişemeyeceği için bitki o kabağı düşürür (İngilizcedeki deyimiyle "abortion"). Ayrıca, tozlaşma olsa bile kabak düşük yapabilirmiş. Bunun sebebinin ise fırsatçı bir mantar olduğuna dair bulgular varmış. İri kabak yetiştireceğim derken öğrendiklerimden bazıları bunlar. Düzenleyen Serpent : 30-08-2012 saat 19:21 Neden: Kelime düzeltme |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|