![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Ankara'da yaşasaydım 2 günde bir sulayabilirdim Hemde bu dev kabağınızı görme şansım olurdu. 3-4 su bidonuna serum bağlayarak 6 gün boyunca susuz bırakmayabilirsiniz. Bu arada kabağınız bir hayli büyümüş. Ben hasata kadar fotoğraf eklemeyeceğim. Zira pek büyümüyor. Büyüsede çok büyük olmayacak gibi. |
|
|
|
|
|