agaclar.net

agaclar.net (https://www.agaclar.net/forum/)
-   Daha İyi Bir Yaşam İçin (https://www.agaclar.net/forum/daha-iyi-bir-yasam-icin/)
-   -   Pınar Süt'ten çıkan hayvan dişi benzeri tortular (https://www.agaclar.net/forum/daha-iyi-bir-yasam-icin/38852.htm)

malina 13-02-2016 11:34

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi kiziltan (Mesaj 1439749)
Binlerce kez pilav yapip dun dibine tutturan, binlerce kez yemek yapip gecen hafta fazla tuzlu yapan olmadi mi ? Sorumsuz mu bu kisiler ?

Olay kotu, ozur dilenmis ama yekrar tekrar dilenmeli, keske olmasaydi. Ama fazla vurmuyor muyuz? Elestirlere baktim da kala kala bir "paralel bunlar" denmemis.

Siz de bunca yıldır ehliyet sahibi biri şimdiye kadar kaza yapmamış, birine çarpıp öldürse ne olur yani demek üzere gibi görünüyorsunuz.

kiziltan 13-02-2016 12:20

Sn Malina

Yaniliyorsunuz, biraz hosgorulu olalim diyorum. Imalatta bu hatalar olur, onemli olan ders alip onlem almaktir. Firmanin mesuliyeti yoktur demedim, ama vuralim kiralim, tazminat alin da demedim. Hic trafik kazasi yapmayan ile cok yapan arasindaki fark artirilan sigorta primlerinde goruluyor zaten. Tipki bir ceki geri donen ile 20 ceki geri donen gibi, bir adam oldurenle 10 kisiyi oldurenin cezasi gibi.

Buyuk uretim yapanlarda bu tur hatalar olur maalesef. Dunyanin enbuyuk otomobil ureticileri hatali uretim nedeniyle binlerce araci geri cagiriyor.

Hosgorulu olmayi ben onerdim, siz isterseniz dolmusa bindirenleri savunun.
Saglicakla kaliniz.

pria 13-02-2016 12:55

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi kiziltan (Mesaj 1439781)
Sn Malina

Yaniliyorsunuz, biraz hosgorulu olalim diyorum. Imalatta bu hatalar olur, onemli olan ders alip onlem almaktir. .

Sadece alttaki sitede PINAR ile ilgili muhtelif tarihlerde yapılmış 120 adet şikayet var..Demek ki ders almamakta ısrarcı bu firma:

https://www.sikayetvar.com/gida/sut-...ve-sut?page=10

Allah korusun, minik bir bebeğiniz olaydı ve farkına varmadan bozuk sütten içirseydiniz ve birçok sağlık sorunlarına neden olsaydı, yine de hoşgörülü olabilir miydiniz ?

Yoksa ateş her zaman sadece düştüğü yeri mi yakıyor bu ülkede ?

İnsan sağlığının olduğu yerde hoşgörü falan olmaz..Bir şirketin batmasından bile değerlidir insanların sağlığı..Bu tür şikayetler ( okuduğum kadarıyla) tüketiciye 3-5 kutu beleş süt verilerek telafi edilmemeli ve asla tekrar etmemeli..

TCM 13-02-2016 13:17

Hata olacaktır, önemli olan sonrası. Sigortacı lafıdır; "sigortacının iyisi kaza anında belli olur" diye. İnsanda da öyle değil midir, mükemmel bildiğiniz arkadaşlarınızı tanımak için zor anlarında neler yapacağına bakmanız lazım.

Hata olacaktır derken, iş güvenliğine önem veren ve uygulayan büyük firmalarda bu hata oranının çok az olması beklenir. Her ay Türkiyenin farklı bölgelerinden "aaa bizde de bunlar çıktı" lafları duymaya devam edersek tabi ki o şirketin büyüklüğünü sorgulamalıyız.

Amerika ve Avrupa da epeydir 'malpraktis' (bir mesleğin hatalı icra edilmesi, kötüye kullanılması ve benzeri durumların doğurduğu sonuçlara verilen ad diye alıntı yapalım kısaca) konularında uzmanlaşmış avukatlar var. Ülkemizde de son dönemde yaygınlaşıyor ve hatta doktorları bu gibi durumlardan bir nebze korumak için 'zorunlu meslek sigortalarını' yatırıyorlar adı üstünde sorunlu olarak. Yıllar önce okurken hocamız anlatmıştı olayı; Amerikada adam yolda giderken kalp krizi geçiriyor, neyse o sırada yanından geçen bir doktor görüyor olayı, adam gitmiş, solunum dolaşım yok vs. ve o şartlarda kalp masajı suni solunum ile şahsı hayata döndürüyor. Ancak ilkyardım esnasında kişinin bir kaç kaburgası da kırılıyor. Adam iyileştiğinde doktora dava açıyor madem tam bilmiyordun ilkyardımı niye yaptın da bana zarar verdin diye ve doktor ceza alıyor.

Büyük firmalar az hata yapar, yapmalı ve bu hatalar sonucunda da üzerine düşeni fazlasıyla yerine getirmelidir. Tüketiciler de hakkını mantık ve yasalar çerçevesinde sonuna kadar arayarak bu sürece destek vermeli ve böylece sonraki hataların azaltılmasına, diğer tüketicilerin daha az mağdur olmasını sağlamalıdır. Kenarda pusuya yatıp "hah buldum işte hatanı, şimdi anandan doğduğuna pişman edeceğim seni" yaklaşımında bulunursak bu şirketlere, yarın ilkyardım yapacak kimseyi bulamayız.

Oğlum aradı anahtarını yanına almamış eve gitmem lazım, tüketici hakları ile ilgili başıma gelen (iki büyük bir küçük firmayla) olayları daha sonra anlatırım.

Bu arada hazır gıdaların hiç birini sevmem, bu Pınar da olsa Maret de olsa, UHT sütlere de karşıyım, sucuk, sosis vs. aldığım da çok nadirdir çocuklar zorlamazsa. Ben olaya 'yiğidi öldürelim ama hakkını yemeyelim' açısından bakıyorum.

MeyveliTepe 13-02-2016 14:40

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi TCM (Mesaj 1439791)
...
Amerika ve Avrupa da epeydir 'malpraktis' (bir mesleğin hatalı icra edilmesi, kötüye kullanılması ve benzeri durumların doğurduğu sonuçlara verilen ad diye alıntı yapalım kısaca) konularında uzmanlaşmış avukatlar var. Ülkemizde de son dönemde yaygınlaşıyor ve hatta doktorları bu gibi durumlardan bir nebze korumak için 'zorunlu meslek sigortalarını' yatırıyorlar adı üstünde sorunlu olarak. Yıllar önce okurken hocamız anlatmıştı olayı; Amerikada adam yolda giderken kalp krizi geçiriyor, neyse o sırada yanından geçen bir doktor görüyor olayı, adam gitmiş, solunum dolaşım yok vs. ve o şartlarda kalp masajı suni solunum ile şahsı hayata döndürüyor. Ancak ilkyardım esnasında kişinin bir kaç kaburgası da kırılıyor. Adam iyileştiğinde doktora dava açıyor madem tam bilmiyordun ilkyardımı niye yaptın da bana zarar verdin diye ve doktor ceza alıyor.
...

Konu ile ilgisi yok ama yeri gelmişken belirteyim. Bunun için sağlık hizmetleri oralarda beş misli daha pahalıdır.

kiziltan 13-02-2016 14:50

Mesaj 80 ve 86 soylemek istediklerimi benden daha iyi yazmis.

Asalim keselim deyip kac sikayet var yazmis arkadaslar. Sn Pria hayatiniz boyunca sizden sikayet eden kac kisi oldu dusundunuz mu ? Bu sizin cok kotu oldugunuzu gostermez.

Cocugum yok, olsaydi yine boyle dusunurmuydum, evet olaylara olumlu ve serinkanli yaklasim hep.

Merakettim, sert davranalim , bu firma soyle boyle derken,
1- Yemegi dibine tuttura esinize nasil davranirsiniz, olur bazen mi dersiniz, sonuna kadar elestirir misiniz ?

2- Iyi not almayan cocugunuza nasihat etmek mi yoksa dovmek mi cozumdur ?
3- Trafikte kusurluysaniz, ozur dileseniz bile karsi tarafin bagirip cagimasini nasil karsilarsiniz.
4- Hata yaptiginizda kac kere ozur dilersiniz ?

Bir kosu Izmir`e gidip bu adamlari dovmek ister misiniz, sakinlesir misiniz ?

Isim cikti arkasini sonra yazarim..

kiziltan 13-02-2016 16:23

Sn Suz-i Dilara

Somut olarak ne bekliyorsunuz yazabilirmisiniz lutfen. Tazminat, isten atma, fabrika kapatma , ne dusunuyorsaniz, sizi mutlu edip rahatlatabilecek sey ve ya seyleri madde madde yazarmisiniz lutfen. Bu onerilerinizi email olarak birlikte firmaya gonderelim belki faydasi olur.

sinbas 13-02-2016 16:51

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi kiziltan (Mesaj 1439803)
Mesaj 80 ve 86 soylemek istediklerimi benden daha iyi yazmis.

Asalim keselim deyip kac sikayet var yazmis arkadaslar. Sn Pria hayatiniz boyunca sizden sikayet eden kac kisi oldu dusundunuz mu ? Bu sizin cok kotu oldugunuzu gostermez.

Cocugum yok, olsaydi yine boyle dusunurmuydum, evet olaylara olumlu ve serinkanli yaklasim hep.

Merakettim, sert davranalim , bu firma soyle boyle derken,
1- Yemegi dibine tuttura esinize nasil davranirsiniz, olur bazen mi dersiniz, sonuna kadar elestirir misiniz ?

2- Iyi not almayan cocugunuza nasihat etmek mi yoksa dovmek mi cozumdur ?
3- Trafikte kusurluysaniz, ozur dileseniz bile karsi tarafin bagirip cagimasini nasil karsilarsiniz.
4- Hata yaptiginizda kac kere ozur dilersiniz ?

Bir kosu Izmir`e gidip bu adamlari dovmek ister misiniz, sakinlesir misiniz ?

Isim cikti arkasini sonra yazarim..


Verdiğiniz örneklerin tamamı yanlış sadece 3. örnek hariç, bu konuyu iki kişi arasında geçen bir konu olarak ele alırsak "hata etmişsiniz ve devamını bekleriz" gibi bir şey olur.

Bir tarafta gıda sektöründe isim yapmış yılların holdingi, diğer tarafta milyonların sağlığını ilgilendiren ciddi bir skandal olarak görmekte sanırım yanlış olmayacaktır.

Bunun kanunlar karşısında bir yaptırımı olmalı ve de vardır, "olur böyle şeyler, özrünüz kabul oldu" diye geçiştirerek bu kanunları gereksiz duruma düşürmekle kalmayız, devamın da da dikkatsizliklerin ve alınacak önlemlerin önünü tıkamış olmaz mıyız.

Kömür madenlerinde "çok güzel öldüler diyerek" sözde olayı hafifletme ve ortamı yumuşatma çabası değil midir, işçilerimizin yerin km.lerce altında ölmeye devam etmeleri.

Daha fazla yazmak istemiyorum. Ayrıca kendi açımdan bu konuyu kapatıyorum.

Sevgi ve saygılarımla.

Mücevher Çalısı 13-02-2016 17:34

Bu konu kapansa veya belirli bir marka üzerinden gidilmeden işlense herkes rahat bir nefes alacak gibi:)

Benim tek anladığım bir kusur var ortada. Neden olduğu belli değil, sadece kusur ortada. Ve bu kusurun ne olduğu bile anlaşılmamış iken insanlar üzerinde tartışıp duruyor. Ne tuhaf milletiz, tartışmak için mazeret arar olduk:)

Kusura maruz kalan ile kusuru işleyen (tam belli değil ama olsun bulunur) tartışsa bir nebze anlaşılır bir durum:)

malina 13-02-2016 17:36

Cevap yazamayacağı için haber vereyim; Kızıltan sakinleşirse yazmaya devam edecektir. Bakacağız.

malina 13-02-2016 17:55

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi kiziltan (Mesaj 1439822)
Sn Suz-i Dilara

Somut olarak ne bekliyorsunuz yazabilirmisiniz lutfen. Tazminat, isten atma, fabrika kapatma , ne dusunuyorsaniz, sizi mutlu edip rahatlatabilecek sey ve ya seyleri madde madde yazarmisiniz lutfen. Bu onerilerinizi email olarak birlikte firmaya gonderelim belki faydasi olur.


Önce sorunlu bir süt çıkmasını bekleyecek :)

Malum, istekte bulunabilecek tek kişi şimdilik Güler...

selim_50 15-02-2016 07:50

arkadaşlar, konularda geçtimi bilmiyorum ama, sütten çıkan parçanın dolum tesisatındaki kauçuk conta olduğunu düşünüyorum, daha önceden deforme olmuş, uzun zaman yerinde kopuk şekilde kaldığı için üzerinde tortu oluşmuş ve günü gelince Güler hanımın sütüne düşmüş

reguler 15-02-2016 09:23

Karalamak gibi olmasin ama pinarin dana sosislerinde de kanatli hayvan tespit edilmişti . Pinar asla almam artik

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

YeniBON 16-02-2016 21:47

Bozuk çıkan süt.
 
Yaklaşık 20 yıl önce farklı bir süt üreticisinin aynı ambalaj ve aynı teknoloji ile üretilen süt paketinden sigara izmariti çıktığını arkadaşımın eşi söyledi. Yanlış olabileceğini, izmaritin evden ve paketi açtıktan sonra süte karışabileceğini söyledim. Benim belirttiğim gibi olmadığını ve süt paketini açtıktan ve sütü tencereye dökerken izmaritin tencereye döküldüğünü belirtti.

Sonrasında bu tür kurumları denetleyici ve belge verici bir kurumda çalışan, yetkili bir arkadaşa durumu anlattım. İzmarit vb. malzemenin çıkmasının bu tür işletmelerde mümkün olmadığını, sütün üreticiden geldikten sonra direk kapalı bir sisteme aktarıldığı, her türlü işlemden geçtikten sonra paketlendiğini söyledi. Yani insan eli değmediğini ve dış ortamla irtibat olmadığını belirtmişti.
Bunun ancak kötü niyetli kişiler tarafından gerçekleştirebileceğini söylemişti.

Güler hanımın karşılaştığı durum konusunda üretici firmanın vereceği cevabı merakla bekliyorum. Aynı ya da farklı bir firmadan benzeri bir durumun bu ortamlarda görülmemesi olmadığı anlamına gelmiyor.

Tüketimden gelen gücümüze kullanarak, yanlış çalışan, dürüst olmayan üreticiler konusunda tepkilerimizi de yasal ortamlarda göstermeliyiz.

ayazkapli 16-02-2016 22:31

Afyonda üniversite yıllarımda histoloji dersinde hem araştırmak hemde dersi anlamak için
Afyon'un ünlü markalarının sosislerini alarak preparat hazırlamıştık.
İnceleme sonucun da hayvanın testisleri meme dokusu sinir dokuları vb kısımları tespit etmiştik.
Evet sucuk da sosiste %100 dana yazıyor ama; dananın neresi katılıyor.
Meşhur et dersine giren hocamız vardı 'Bir işletme sosis ve krem peynir çıkarmıyorsa o işletme batar' derdi
Bilgilerinize...

sinbas 16-02-2016 22:55

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi ayazkapli (Mesaj 1440662)
Afyonda üniversite yıllarımda histoloji dersinde hem araştırmak hemde dersi anlamak için
Afyon'un ünlü markalarının sosislerini alarak preparat hazırlamıştık.
İnceleme sonucun da hayvanın testisleri meme dokusu sinir dokuları vb kısımları tespit etmiştik.
Evet sucuk da sosiste %100 dana yazıyor ama; dananın neresi katılıyor.
Meşhur et dersine giren hocamız vardı 'Bir işletme sosis ve krem peynir çıkarmıyorsa o işletme batar' derdi
Bilgilerinize...

Hadi bakalım bundan sonra da yer miyiz salam sosis sucuk vb. :(

pria 17-02-2016 00:14

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi ayazkapli (Mesaj 1440662)
Meşhur et dersine giren hocamız vardı 'Bir işletme sosis ve krem peynir çıkarmıyorsa o işletme batar' derdi
Bilgilerinize...

Krem peynir bozuk peynirlerden yapılıyormuş:

Bozuk kaşarlar krem peynir, yoğurtlar da lor peyniri yapılıyor

Lilium 17-02-2016 02:33

1 Eklenti(ler)
Güler abla konuyu şimdi gördüm, geçmiş olsun.

İlk aklıma gelen cümle

Ne şanslıyız bee oldu:)

Malum benim de kurtlu bir çukuluta olayım var biliyorsun, Firmayı aradım kuru bir özür dilediler bari, geleceğiz dediler ne gelen ne giden oldu.

Eklenti 596093

Sergüzen 17-02-2016 20:16

500ml den dişler çıkıyorsa 1 litreden inek niye çıkmasın? Daha büyük ambalajlardan apartman bile çıkabilir. Traji komik bir olay.

Mücevher Çalısı 17-02-2016 20:24

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi Sergüzen (Mesaj 1440818)
500ml den dişler çıkıyorsa 1 litreden inek niye çıkmasın? Daha büyük ambalajlardan apartman bile çıkabilir. Traji komik bir olay.

Bu durumda 70 (?) milyon ambalaj kuyruğuna girerdi:)

Hoş inek için bile girilir:)

pria 23-02-2016 21:40

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi Güler (Mesaj 1438870)

Pınar sütten çıkan bu nesneler bir ecnebi şirketin sütünden çıksaydı herhalde linkteki firmanın yaptığını yapardı:

Mars ve Snickers toplatılıyor - Yaşam - T24

Aradan 11 gün geçti..Ben Pınar'dan bir açıklama umudunu kaybetmeye başladım..

Güler 24-02-2016 07:26

Sayın pria ben Manyas'tayken eşimi aramışlar ve konuşmuşlar.
Eşime söyledikleri " kutulama esnasında kutunun bir parçasının içine kaçmış" olacağıymış.
Ben tatmin olmadım, hatta eşimle de bu konu üzerinde bir tartışmamız oldu yani aramız biraz açık. Ama ben eve gelen gıda mühendisi bayana ulaşıp durumu soracağım ve genel müdüre yazdığım e-maile de neden cevap verilmediğini öğrenmek isteyeceğim.
Sizleri habersiz bırakmayacağım.

pria 24-02-2016 08:54

Günaydın Güler Hanım..

Mutlaka sizde akıl edip düşünürsünüz ama bir hatırlatayım dedim..

Bu işler telefonda soyut laflarla bilgi vermekle olmamalı..
Bunların labaratuvarları, herşeyi var..
Sizin mailinize sütünüzden çıkan nesnenin labaratuvar analiz raporunu göndermeleri gerekir herhalde..
En azından dürüst bir firma, kendi bünyesinde yaptırdığı analize güvenir ve size ''isterseniz sizden aldığımız numuneyi analiz raporuyla size gönderelim, içiniz rahat etmediyse ve tatmin olmadıysanız en yakın gıda labaratuvarında kendiniz de tetkik yaptırın'' diyebilmelidir.

malina 24-02-2016 15:09

Güler, sormayı geciktirirsen, olayı unutmuş bile olabilirler :)

Güler 24-02-2016 19:25

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi malina (Mesaj 1442485)
Güler, sormayı geciktirirsen, olayı unutmuş bile olabilirler :)

malina bu gün telefonda ulaşamadım, onlar da bana dönmediler.
Pria'nın yazdıklarını söyleyeceğim kendilerine.

Sergüzen 24-02-2016 22:47

Güler Hanım telefon ile genel müdüre ulaşmanız maalesef mümkün olmayacak. Sekreteri aşamayacaksınız. Pınar Süte göre konu kapanmıştır. Size bozuk sütünüzün yerine bir kutu süt vermişler ve sizin elinizdeki delilleri de almışlardır ve siz onları resmi makamlara şikayet etmediğiniz için de bu seferde ucuz kurtulduklarına şükredeceklerdir.
Fatura yavaştan size çıkıyor, beyefendi ile Pınar sütten dolayı hafif de olsa limonisiniz. Ve de Pınar sütten dolayı canınız sıkkın. Lanet olsun Pınar süt demekten başka bir şey diyemiyorum. Genel müdürlüğe gönderdiğim e-postaya cevap bekliyorum.

gilan 24-02-2016 23:40

Devir sosyal medya devri. Konuyu kapatmak artık o kadar kolay değil. Cevap vermeyi bırakırlarsa konu örneğin ekşisözlük'e taşınarak tekrar ilgi çekmesi sağlanabilir.

Sergüzen 25-02-2016 12:09

Dün akşam fotoğrafı ve yazıyı Face de paylaştım.

nkutsay 25-02-2016 12:28

Pinar sutten sizi ve bizi tatmin edecek bir yanit gelmeyecekse ben de fotograf ve ilgisizligi buldugum her mecrada paylasacagim. Yok oyle ustune yatmak. analiz raporu sart. Biz de kendilerinin tuketicisiyiz. Kutunun bir parcasi hangi yolla kutuya kaciyormus da hangi etkilesimlerle kutu parcasi resimdeki hale geliyormus. Merak etmekteyiz.

pria 25-02-2016 14:42

Valla benim çok kafamı bozan şeyler bunlar..Ben de face sayfamda paylaştım..Firmadan tatmin edici açıklama gelene kadar da silmeyeceğim..

putko 25-02-2016 16:33

Sn. güler talep ederse ben de ekşisözlük, facebook vb. sosyal ağlarda paylaşabilirim.

Sûz-i Dilârâ 25-02-2016 18:01

Ben de "mail" gruplarına, "face"e gönderirim ama Güler ablanın izni şart.

TCM 25-02-2016 19:03

Sonuç açıklanmadan neyi paylaşacaksınız. Olayın mağduru kendi açısından sonuca bağlasın ve bizden de talepte bulunursa sanal alemde elimizden geleni yapmaya çalışırız. Yoksa onu da zor duruma sokmayalım.

birnefestoprak 25-02-2016 19:24

Aslında tazminat, özürden öte firmanın hatasını kabul ve telafi etme şekli. Tüketici (burda Güler Hanım), uğraşmayı tercih etmeyebilir ama bu olay, firmanın tazminat ödemesini fazla fazla gerektiriyor. Aynı şey Amerika'da olsa firma, birkaç milyon dolarlık tazminat ödemek zorunda kalacaktı (genelde dava aşamasına geçilmeden taraflar anlaşıyor).

Sergüzen 25-02-2016 21:45

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi birnefestoprak (Mesaj 1442794)
Aslında tazminat, özürden öte firmanın hatasını kabul ve telafi etme şekli. Tüketici (burda Güler Hanım), uğraşmayı tercih etmeyebilir ama bu olay, firmanın tazminat ödemesini fazla fazla gerektiriyor. Aynı şey Amerika'da olsa firma, birkaç milyon dolarlık tazminat ödemek zorunda kalacaktı (genelde dava aşamasına geçilmeden taraflar anlaşıyor).

Orası Amerika, onlar birinci sınıf vatandaş. Türkiye'de tüketiciler sağmal inek gibi görülüyorlar. En yeni olay gofretlerin ve çikolataların geri toplanması (Mars Gıda). Pınarsüt böyle bir eylemi aklından bile geçirmez. Büyük Firma...

pria 25-02-2016 22:12

Aylak bir zaman aralığında benim başıma gelseydi böyle bir olay, valla keyif içinde zevkle tadını çıkara çıkara kök söktürürdüm bu firmaya..

Kocaman Avea başa çıkamadı benimle..4-5 yıl önceydi sanırım; 11 aylık taahhütlü sanırım aylık 21 liralık internet faturasını 10 ay aynı aldılar ama 11. ay aklımda kaldığına göre 320 lira fatura gönderdiler..
Hemen kullanım detayını istedim ve son 4 günde kullanımları şişirdiklerini ve dökümdeki kullanımların toplamının fatura dökümüne uymadığını, kullanımların bir bilgisayarın yapamıyacağı biçimde yanlış hesaplandığını farkettim ve 7 günlük itiraz süresi içinde güzel bir dilekçe yolladım taahhütlü..ve ekledim, TİB'e şikayet edeceğimi..
İnanın ne 320 lirayı ne de 12. ayın faturasını isteyemediler..

Son olarak ta MONDİ'de bir durum yaşadık..İnsanlar böyle ''büyük'' firmalara güvenle giriyorlar ve kazıklanmıyacaklarına inanıyorlar..
Ama MONDİ bayisi bizim yatak bazanın hediyesi olan nevresim takımını vermemiş..Bunu internet sitelerine girince anladım..Ayrıca, bazanın liste fiyatındaki indirimli fiyattan değil de normal fiyatından almış parayı bizden..
Döşendim, Kayseri merkeze mesajımı..Ertesi gün apar topar çağırdılar hem nevresimi hem de fazladan aldıkları 51 lirayı iade ettiler..

Uyanık olmak gerek..
Her ''büyük'' sanılan firma gerçekten büyük olmayabiliyor..

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi Güler (Mesaj 1439245)
Arkadaşlar, saat 14.00 Pınar süt İstanbul Bölge Müdürlüğünden yetkili iki kişi (biri gıda müdendisi) hediyeleri ile geldiler.

Hediye olarak hazırlanan koli içinden eşim sadece bir 5oo gr.pınar süt (bu kullanamayıp attığımız yerine diyerek) aldı ve diğerlerini kabul etmedi.

Kutuyu incelediler, içinden çıkan malzemenin hayvanın dişleri olamayacağını ama kendileri de bunun nasıl oluştuğunu pek anlayamadıklarından kutu ve içinden çıkanları imza mukabilinde teslim aldılar.

Şikâyetimiz üzerine İzmir Bölgesinde adımıza açılan şikayetçi dosyası olduğunu ve mutlaka bilgilendirme yapılacağını belirttiler.

Netice itibariyle düştüğümüz durumu kendilerine ilettiğimiz için teşekkür ettiler, olaydan dolayı çok özür dilediler ve kutu ile içinden çıkan nesneyi İzmir Fabrikasına acilen iletip, inceleme neticesini bize bildireceklerini söylediler.
.

Eğer gerçekten bu nesneyi İzmir fabrikası labaratuvarında incelettiyseler bunun bir analiz raporu olması ve Güler Hanım adına açılan şikayet dosyasına eklenmesi gerekir..
Telefonla bilgi vermekle olmaz bu..Gönderirsin Güler Hanımın mail adresine..Kendine güvenen samimi bir firma hemen yapar bunu..

malina 26-02-2016 13:48

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi TCM (Mesaj 1442785)
Sonuç açıklanmadan neyi paylaşacaksınız.

Bundan şu anlam da çıkabilir; cevap gelmezse sonsuza kadar bekleyin :)

Dikkat edin, son yazışmalar net anlaşılır bir açıklama yapılmadığı için gösterilen tepkiler...

Güler 26-02-2016 16:51

Alıntı:

Orijinal Mesaj Sahibi malina (Mesaj 1442948)
Bundan şu anlam da çıkabilir; cevap gelmezse sonsuza kadar bekleyin :)

Dikkat edin, son yazışmalar net anlaşılır bir açıklama yapılmadığı için gösterilen tepkiler...

Arkadaşlar cevabı merak etmekte haklılar.
Ancak şu iki gün içinde hastane, doktor dolaşmaktan ne konuya değinebildim ne de mesajlara cevap verebildim.
İki gece evvel saat 12.00 gibi çok şiddetli bir omuz ağrısı ile uyandım, sanırsınız ki omuz kemiğim kırıldı. Aynı anda yine sağ tarafımda boşluk dediğimiz yerde çok şiddetli ağrı vardı.
Aldığım adale gevşetici ve ağrı kesici ilaçlar hiç fayda etmedi, sabahı zor ettik.
Sabah olunca da soluğu hastanede aldık. Tahliller, doktor muayeneleri, röntgen vs. koşuşturup durduk. Teşhis tam konulmadı ama (bana sorarsanız nüfus kâğıdı meselesi) yapılan müdahaleler ile biraz rahatlama oldu... ve siteye girebildim.

Başlıkta arkadaşların yazdığı mesajları okudum. Ben kendimce yapmam gerekeni yaptığıma inanıyorum.
Sizlere daha evvel de yazdığım gibi şikâyetimiz üzerine pınar sütten iki arkadaş gelerek süt kutusunu ve içinden çıkan materyalleri inceletmek üzere bizden aldılar.
Daha sonra eşim Oğuz'a telefon ederek durumu izah etmişler ama bu beni tatmin etmediği için (eşimle aramızda biraz kırgınlık yaşamamıza rağmen) kutuyu bizden teslim alan pınar gıda mühendisi Ayşe Nur Ersin Hanıma ulaşmaya çalıştım.

Kendileri ile konuşamayınca bu gün şu e-mail'i gönderdim.

Alıntı:

Uzun ömürlü süt hkk
Güler Özkan 14:53
Kime: info@pinar.com.tr

Sayın Ayşe Nur Ersin'nin dikkatine

Merhaba,
Ben Güler Özkan, aldığım pınar süt içinden çıkan nesneleri ve kutuyu incelemek üzere 11.2.2016 tarihinde elden teslim almıştınız.

Gerekli inceleme yapıldı ise neticesinin ve inceleme sonucu ile ilgili belgenin tarafıma iletilmesini rica ediyorum.

Güler Özkan
Tel:...
Bu e-mail üzerine on dakika evvel Pınar İletişim Merkezi'nden Fatma Hanım beni aradı.
Konu ile ilgili olarak Oğuz Bey'i aradıklarını ama e-mailim üzerine bana da izahat vermek istediklerini belirttiler.
Fatma Hanımdan soy adını istememe rağmen vermedi.

"Kutu ve içinden çıkan materyaller, kutu kapakçıklarından birinin darbe alması sonucu, ürünün hava alması neticesi pıhtı ve küf oluşumu olduğu, kalite uzmanımızca tesbit edilmiştir."

olarak bildirildi.

Kendilerine " bakın ben işi üyesi olduğum agaclar.net sitesindeki (ki 160.000 üyeye sahip) üyelerimizle paylaştım. Bunu evimize gelen arkadaşlara da söylemiştim. Şimdi bu arkadaşlarım benden sizin göndereceğiniz-vereceğiniz cevabı beklemektedir.
Bana, katile uzmanınızın size verdiği raporu gönderin dememe karşılık, "firmamız yazılı geri dönüşüm yapamıyor" oldu.

Fatma Hanım'a " ben hiç tatmin olmadım, sizin bana sadece telefonda söylediklerinizi arkadaşlarıma söyleyeceğim ama sanmıyorum ki onlar tatmin olsunlar. Elimizde bu tahlilin hakikaten yapılıp yapılmadığını gösteren bir belge yok çünkü."

Arkadaşlar, hepinizin çoluk çocuğu var, pınar mamullerini kullanıyor olabilirsiniz. İnşallah benim başıma gelen bu durum sizlerin başına gelmez.

Ben şahsen artık pınar süt almıyorum. Zaten senenin 9 ayını Manyas köyde geçiriyorum. İstedİğimde koyun, istediğimde keçi-İnek sütünü sağdırıp alıyorum. Senenin 3 ayı İstanbul'da da şişe günlük süt alırım olur biter.

Sizler pınar süt almaya devam eder veya etmezsiniz, sizin bileceğiniz bir şey, ancak bu konu benim açımdam artık kapanmıştır, yoksa eşimle aramızda derin bir anlaşamamazlık olacak.

malina 26-02-2016 17:46

1 Eklenti(ler)
Benim anladığım, sorun pınar süt sorunu değil...

Uzun ömürlü süt ambalajı (aseptik ambalaj) sorunu...

Eklenti 597395

Alıntı:

"Kutu ve içinden çıkan materyaller, kutu kapakçıklarından birinin darbe alması sonucu, ürünün hava alması neticesi pıhtı ve küf oluşumu olduğu, kalite uzmanımızca tesbit edilmiştir."
Üretimde değil daha sonra kutunun aldığı darbe sonucu oluşan bir şeyler söz konusu...

Yani darbe alırsa kırılacağı için sonradan sorun çıkarmayacak cam ambalajlı günlük süt almak en iyisi gibi görünüyor :)

A_NOMAD 26-02-2016 17:57

Sorunun ne olduğunu ve buna yönelik ne yaptıklarını/yapacaklarını açık seçik belirttikleri bir belge olmadığı sürece uçup giden sözler söylemiş olmaları (en azından benim için) hiçbir anlam taşımıyor, kaldı ki telefondaki kişi soyadını söylemekten bile kaçınmış, daha ne olsun...


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 06:55.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)

Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2025